www.svetmobilne.cz
>
>
>

Apple má potíže s AirPower, dodnes nevyřešil technické problémy

Apple má potíže s AirPower, dodnes nevyřešil technické problémy
, , aktualita
Bezdrátová nabíjecí podložka AirPower je pro Apple prokletím. Představil ji v roce 2017 a zatímco současně představený iPhone X se už nevyrábí, AirPower se ještě ani nezačal vyrábět. Apple pořád nevyřešil spoustu technických problémů.
K oblíbeným
reklama
V roce 2017 představila společnost Apple novou nabíjecí podložku AirPower, která měla být schopna bezdrátově nabíjet více zařízení najednou. Nicméně už uběhl více než rok a podložka stále není na světě. V poslední keynote před týdnem o ní nepadlo ani slovo a dokonce ze stránek Applu zmizely i zmínky o ní. Paradoxní tak je, že zatímco iPhone z roku 2017, který měl s podložkou pracovat, se už přestal vyrábět, samotná podložka se ještě ani nedostala do výroby. Podle nejrůznějších zdrojů se totiž Applu pořád nepodařilo vyřešit několik technických problémů. Je tak možné, že se ani nikdy neobjeví.
 
Apple AirPower
 
Aby totiž nabíječka mohla nabíjet více zařízení různou rychlostí a na různých pozicích, měly prototypy 21 až 24 cívek tří různých velikostí. Jenže ty se vzájemně ruší a výsledkem je velmi dlouhé, pomalé nabíjení. Spolu s tím vzniká druhý problém, a tím je extrémní zahřívání. Nárůst teploty při nabíjení je sice vcelku normální věc, ale zde šlo o tak extrémní teploty, že řídící čipy v podložce prý kvůli horku už přestávaly fungovat. Dalším problémem je, že kvůli všemu tomu rušení a zmatku systém není schopen správně vyhodnocovat rychlost nabíjení a měřit úroveň nabití, zbývající čas a někdy má problém dokonce i vůbec začít nabíjet.
 
Tak uvidíme, jak se bude situace vyvíjet. Už dnes je však jasné, že Apple tuto bezdrátovou nabíječku představil prostě příliš brzy, když ji ještě ani zdaleka neměl hotovou. Místo slávy a přelomového produktu mu tak nyní hrozí spíše pěkně velká ostuda.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Solární auto Lightyear One má prototyp, ujede 725 km Solární auto Lightyear One má prototyp, ujede 725 km
Před dvěma lety byl oznámen vývoj solárního auta Lightyear One a nyní byl představen první prototyp vozu. Dle výrobce má na jedno nabití akumulátoru ujet 725 km a díky solárním panelům se přes den dokáže nabít na mnoho desítek km.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Apple uvolnil iOS 13 jako veřejnou betaverzi Apple uvolnil iOS 13 jako veřejnou betaverzi
Pokud chcete běžně vyzkoušet betaverze produktů Apple, potřebujete mít placený vývojářský účet. iOS 13 a jiné novinky ale nově budete moci vyzkoušet i ve veřejném betatestu. K dispozici je i iPadOS a macOS Catalina.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo? Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo?
Už dobře víme, že se papírové spotřeby aut velmi často rozcházejí s realitou dosahovanou na silnicích. Největší kouzla ale výrobci jednoznačně vytváří u plug-in hybridů. Proč tomu tak je a kdo za to vlastně může?
Dnes, článek, Milan Šurkala
Huawei potvrdilo skládací Mate X na září s Androidem Huawei potvrdilo skládací Mate X na září s Androidem
Skládací smartphone Huawei Mate X byl samotným šéfem pro Západní Evropu potvrzen nejpozději na září. Nejvíce překvapivou informací je však to, že navzdory americkému banu bude mít operační systém Google Android.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Google Pay nyní podporuje placení z PayPalu Google Pay nyní podporuje placení z PayPalu
Dnes módní placení pomocí mobilního telefonu a Google Pay bude opět o něco univerzálnější. Platební aplikace Googlu totiž bude vedle platebních karet nově podporovat svázání s účtem od PayPalu.
Včera, aktualita, Milan Šurkala