www.svetmobilne.cz
>
>

Alpine A110S přiostřuje, dostává 292 koní

Alpine A110S přiostřuje, dostává 292 koní
, , aktualita
Renault představil vylepšenou variantu svého sportovního kupé Alpine A110S. Dostává mnohem vyšší výkon 292 koní díky vyššímu plnícímu tlaku turbodmychadla. Má i upravený podvozek a nové designové prvky.
K oblíbeným
reklama
Sportovní kupé Alpine A110 se dočkalo ostřejší verze Alpine A110S, jejíž změny se týkají logicky především techniky. Vůz posílil a měl by se ještě lépe řídit než stávající verze. Přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,8 litru dostal vyšší plnící tlak turbodmychadla (o 0,4 baru) a dosahuje tak mnohem vyššího výkonu. Ten se nyní dostal na 215 kW (292 koní) při 6400 ot./min (původně 185 kW při 6000 ot./min). Maximální točivý moment zůstal na hodnotě 320 Nm, nyní je k dispozici ve velmi širokém rozsahu od 2000 do 6400 ot./min (původně tento rozsah končil na 5000 otáčkách).
 
Alpine A110S
 
Na zrychlení vozu z 0 na 100 km/h to však nemělo příliš velký vliv, to se zlepšilo jen o 0,1 sekundy na 4,4 sekundy. Maximální rychlost činí 260 km/h a zůstala 7stupňová dvojspojková převodovka. Podvozek byl snížen o 4 mm, vůz dostal tužší pružiny i stabilizátory. Alpine A110S dostal také nová litá kola a pneumatiky Michelin Pilot Sport 4 s šířkou 215 mm vepředu a 245 mm vzadu.
 
Alpine A110S
 
Brzdové kotouče mají průměr 320 mm a jde už ve standardu o speciální "dvoumateriálový" typ, který byl u A110 za příplatek. Vylepšen byl i stabilizační systém, který lze navíc i plně vypnout. I tak se Renault snažil A110S nechat jako auto vhodné ke každodennímu ježdění. Lehce se navýšila hmotnost vozu o 11 kg na nynějších 1114 kg.
 
Alpine A110S
 
Další změny jsou i kosmetické. Máme tu prvky v oranžové barvě i ty s uhlíkovými vlákny. Z těch může být za příplatek i střecha, což ušetří 1,9 kg hmotnosti. Zatímco běžná verze A110 má cenu nastavenu na 46 tisíc britských liber, A110S má stát 58.700 liber.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Solární auto Lightyear One má prototyp, ujede 725 km Solární auto Lightyear One má prototyp, ujede 725 km
Před dvěma lety byl oznámen vývoj solárního auta Lightyear One a nyní byl představen první prototyp vozu. Dle výrobce má na jedno nabití akumulátoru ujet 725 km a díky solárním panelům se přes den dokáže nabít na mnoho desítek km.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Apple uvolnil iOS 13 jako veřejnou betaverzi Apple uvolnil iOS 13 jako veřejnou betaverzi
Pokud chcete běžně vyzkoušet betaverze produktů Apple, potřebujete mít placený vývojářský účet. iOS 13 a jiné novinky ale nově budete moci vyzkoušet i ve veřejném betatestu. K dispozici je i iPadOS a macOS Catalina.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo? Plug-in hybridy: proč jsou papírové spotřeby úplně mimo?
Už dobře víme, že se papírové spotřeby aut velmi často rozcházejí s realitou dosahovanou na silnicích. Největší kouzla ale výrobci jednoznačně vytváří u plug-in hybridů. Proč tomu tak je a kdo za to vlastně může?
Dnes, článek, Milan Šurkala
Huawei potvrdilo skládací Mate X na září s Androidem Huawei potvrdilo skládací Mate X na září s Androidem
Skládací smartphone Huawei Mate X byl samotným šéfem pro Západní Evropu potvrzen nejpozději na září. Nejvíce překvapivou informací je však to, že navzdory americkému banu bude mít operační systém Google Android.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Google Pay nyní podporuje placení z PayPalu Google Pay nyní podporuje placení z PayPalu
Dnes módní placení pomocí mobilního telefonu a Google Pay bude opět o něco univerzálnější. Platební aplikace Googlu totiž bude vedle platebních karet nově podporovat svázání s účtem od PayPalu.
Včera, aktualita, Milan Šurkala