chjo, společnost je spokojena určitě, dostala dotace na pořízení a jezdí to za málo. Jsou spokojeni i pasažéři? Já když pracoval daleko a dojížděl tak jsem se vždy těšil na bus, ten na rozdíl od tramvaje topí odpadním teplem tak se nemuselo šetřit a nebyla tam kolsa. Tady budou šetřit ještě více aby to jelo, a počítám že tam musí být k.u.r.e.v.s.k.á klimatická pohoda když tam musí být přídavné spalovací topení. Při kolika se zapíná, jak je teplota v buse -3°C?
Odpovědět0 0
Jo, co na ten váš komentář asi tak říci? Že v létě je v tom dieslovém buse k.u.r.e.v.s.k.á klimatická pohoda díky odpadnímu teplu a musí se zapínat klima, která zhoršuje spotřebu? :-o
Odpovědět0 3
Proč by se musela zapínat v létě klima kvůli odpoadnímu teplu?? Vy nemáte v autě možnost regulace proudění teplého a studeného vzduchu od motoru?
Odpovědět2 0
co na to říct člověku který má v létě v autě horko ale zaplé topení. Přečti si manuál k autu?
Odpovědět0 0
A ono snad z motorového prostoru neprostupuje teplo kabiny vozu? A spalovací motor v autě je prostě malá teplárna na kolech. :-o
Odpovědět0 2
Já nerozumět jazyku tvého kmene... Jinak si doporučuji nejprve nastudovat něco o spalovacích motorech a jejich chlazení. V autě obvykle pomocí vodního okruhu a externího chladiče. A pokud bychom skutečně přistoupili na nesmysly o přehřívání kabiny vozu od motoru, pak by se museli piloti formulí 1 asi uvařit.
Odpovědět0 0
co berete za drogy? Chtěl bych je taky.
Odpovědět0 0
nedalo mi to a ještě musím dopsat, víte kde má spalovací autobus motor? A jak to dělali naši prarodiče když jezdili k moři autobusem? Nastupovali už v plavkách, v té době klimatizace nebyla a v autobuse bylo celkem teplo ale né 80°C. Doporučil bych méně pít toho jelínka, ale to už nepomůže.
Odpovědět0 0
I tramvaje, trolejbusy topí odpadním teplem, alespoň ty starší co neumí dodávat el. energii zpět nebo by to dělalo velkou neplechu v síti.
Odpovědět0 0
to vracení elektřiny do sítě už tady v Ostravě umí snad všechny, starší dle mě nosily topné odpory na střeše, aby jak tu ten génius říkal netopily v létě do kabiny.
Odpovědět0 0
Fajn tak tam nátáhneme troleje a elektrobus s baterkama netřeba?
Odpovědět0 0
"Vozy jsou vybaveny dieselovým přídavným topením" To mluví za vše. Jianak nikde nevidím kolik z ceny jim tam platí na dotacích, pokud by tady člověk dostal elektromobil taky z velké části zadarmo a elekřina stála 1/3 ceny, tak by jich tu taky jezdili mraky.
Odpovědět3 0
To je jako říkat: "Vozy se spalovacím motorem jsou vybaveny baterií kvůli startování. To mluví za vše." ;-)
Odpovědět0 3
Ne to není. Protože elektroauta mají tu zvlášť baterku taky...
Odpovědět1 0