auto s 200km dojazdom za 25 tisic - no nekup to twl!! Defenestrovat vsetkych dementov, co to vymysleli! Za 29k je 2.OTDI octavia, 5l/100km a 45l nadrzi to mame 800+ km a nemusime riesit nabijanie od 20-80%. Alebio za 20k je Scala v najvacsej vybave, zial len 1.6TDI, nevidim ziadny dovod kupovat baterkovu sracku (aj keby to bola Tesla v najvacsej vybave)
Odpovědět1 1
"nevidim ziadny dovod kupovat baterkovu sracku (aj keby to bola Tesla v najvacsej vybave)"
Vy možná ne, někteří ten důvod vidí. Může jím být např. ticho a absence vibrací, lepší odezva, možnost nabíjet vlastní elektřinou (nebo nižší náklady),... Tohle je relativně malé auto, taková auta se obvykle nepoužívají k cestám na dlouhé tratě, ale spíše na příměstský provoz a tam může být ten dojezd dostatečný.
Odpovědět1 1
to je fajn, a kazdy, komu sa to paci, nech si to kupi. Len nech to nenutia mne, to je pointa. A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne.
Odpovědět1 0
"Len nech to nenutia mne, to je pointa."
Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.
"A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne."
S dotacemi také moc nesouhlasím, nicméně dotování jako takové nijak neovlivňuje úroveň technologie samotné.
Odpovědět0 1
"Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE."
Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Odpovědět1 0
Ale nech už idu do prdele s tymi dvoj tonovimi sračkami na baterky. 90% ludi chodi na aute sami, do prace do obchodu.
Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona, široke 1,2m-1,4m s vinimočnim dizajnom.
Odpovědět1 0
"tymi dvoj tonovimi sračkami na baterky"
Tohle nebude mít 2 tuny ani náhodou. To nemá ani ID.3. Zde očekávám tak něco okolo 1,5 tuny (což je na tak malé auto stále dost).
"90% ludi chodi na aute sami, do prace do obchodu. "
A není pro takové využití podobný malý elektromobil ideální?
"Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona"
Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil.
"široke 1,2m-1,4m"
Tak úzká auta skoro nikdy nebyla. 1,4 metru mělo superúzké Tico se dveřmi tenkými "jako papír" a jestli mělo výjimečný design? Nevím nevím. Do takové šířky pohodlně neusadíte dva lidi a už vůbec ne bezpečně. Proto dnešní auta rostou výrazně do šířky.
Odpovědět0 1
Najterenejšie seriovo vyrabane auto na svete samuraj, nikto nikdi lepšie autičko na hranie nevymyslel a obavam sa že ani nevymysli :(
Po dialnici si na mom ženiem 140km/h bez problemov uzučke kratučke lahučke uzavierka 4x4 redukcia, nahon volitelny na zadne na predne na vvšetky, prejaznosť lepšia ako vojenska vetrieska s parkovanim žiaden problem perfektny vyhlad a ten rozmer ideal meske autičko a v terenne nema konkurenciu :)
Samozrejme bezpečnosť ked do teba nabura nejaka blondika s tankom je to problem, ale teraz musime všeci chodiť v tankoch?
Odpovědět1 0
Samuraj byl tvrdá koza s pevným rámem. S tím jezdit po horší silnici bylo za trest.
Odpovědět0 0
""Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona"
Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil."
Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Odpovědět1 0