Velká recenze zařízení HTC P3300 (HTC Artemis)

Velká recenze zařízení HTC P3300 (HTC Artemis)
, , recenze
Z malé firmy nazvané High Tech Computer se v posledních letech stal obr chrlící každý rok do celého světa miliony kapesních zařízení. Spolu s rostoucími prodeji roste i počet nabízených modelů, takže ostatní firmy mohou HTC jen tiše závidět.
K oblíbeným
reklama
Potěšující je i skutečnost, že až na vzácné výjimky vyrábí tato firma vesměs zařízení hodna vaší pozornosti s minimem tzv. "dětských nemocí". Jedním z těchto povedených zařízení je i HTC P3300 (Artemis) a i když trochu se zpožděním, zde je moje recenze. Za zapůjčení zařízení do testu zároveň děkuji společnosti Sunnysoft, u které si zařízení můžete zakoupit.




Tato recenze o HTC Artemis (kódové označení) je zároveň druhým článkem o zařízení, které společnost HTC nejen vyrábí, ale pod svým vlastním označením jako HTC P3300 i prodává. P3300 opět ctí zelenou jako dominantní barvu témátek na zařízení i nadpisů na krabici, ovšem pokud zelenou neradi, můžete si Artemise koupit od jiné společnosti pod jiným označením. Jen pozor na to, že existuje i velmi podobné zařízení označené jako HTC Hero (prodávané například jako T-Mobile MDA Compact III), které ovšem nenabízí WiFi modul.




A na úvod ještě jedna poznámka. Testované zařízení mělo anglickou verzi ROM verze 1.12.405.1 WWE (ROM) / 2.67.90 (radio) / 1.12.405.9810 (ExtROM), byla v něm použita microSD karta A-Data 2GB a zařízení bylo připojeno k počítači Asus S6F. Všechny parametry, benchmarky, aplikace a screenshoty reflektují stav s touto verzí systému a tímto příslušenstvím. Jakákoliv jiná verze nebo kombinace příslušenství může nabízet více či méně odlišné výsledky.




Obsah balení


V bílé krabici malých rozměrů s černo-zelenými popisky najdeme kromě samotného zařízení i celkem klasickou sadu příslušenství:



  • Zařízení HTC P3300
  • Baterie
  • Stylus (2x)
  • Ochranné pouzdro
  • Stereo sluchátka s molitanovými návleky
  • Zdroj elektrické energie
  • Synchronizační USB kabel
  • CD-ROM (2x)
  • Uživatelský manuál (anglicky)
  • Příručka pro rychlý start a další písemnosti

Černé ochranné pouzdro je vcelku obyčejné. Je tvořeno dvěma kusy kůže, navzájem k sobě sešitými čtyřmi pružnými proužky, takže tvoří jakousi kapsičku. Po vložení zařízení do pouzdra je možné vrchní část zadního dílu přehnout přes otevřenou část pouzdra, zepředu zajistit jedním leskle stříbrným magnetickým patentkem a zařízení tak ochránit před okolním prostředím. Na zadním dílu je navíc připevněn klips pro pohodlné nošení na opasku nebo za kalhotami. Celkem vzato ale pouzdro ochranné moc není, zadní i přední strana včetně displeje je sice proti poškození chráněna dostatečně, ovšem hrany už jsou zabezpečeny výrazně méně. Na druhou stranu ale poskytují jednotlivé otvory snadný přístup k ovládacím prvkům, takže se jedná spíš o vlastnost.




Stylus (88 milimetrů na délku, 3,5 milimetrů na šířku a hmotnost cca. 3 gramy) je v balení hned dvakrát. Je vyroben z několika dílků - hlavní lesklá část je z nějakého lehkého kovu, oba konce jsou pak umělohmotné. V ruce se drží obstojně, ale kdyby byl trochu tlustší, bylo by to ještě lepší.

Přibalená sluchátka jsou ta samá, která jsem před pár týdny recenzoval u zařízení HTC TyTN. Jde o standardní "pecky", které spolu s ovládacím prvkem s mikrofonem, tlačítkem a posuvníkem pro regulaci hlasitosti a nakonec i klipsem pro připevnění na oděv tvoří standardní příslušenství pro poslech hudby či telefonování na cestách. A stejně jako u TyTNa je i zde k dispozici dvojice molitanových návleků pro příjemnější pocit v uších během poslechu. Hlavním zajímavým místem je ale konektor, přesně řečeno HTC extUSB konektor, který v sobě kombinuje klasický miniUSB konektor a stereo konektor pro připojení sluchátek. Jinými slovy jak dodávaná sluchátka, tak i klasický synchronizační USB kabel jednoduše připojíte do jednoho a toho samého konektoru (samozřejmě nikoliv najednou:)




Zdroj elektrické energie ani synchronizační USB kabel nijak nevybočují z běžného průměru. Příjemně kompaktní zdroj je jednodílný s miniUSB konektorem na konci, díky schopnosti nabíjení přes USB přímo z počítače jsem ho ale zase tak moc nepoužíval. Synchronizační kabel délky 120 centimetrů s miniUSB konektorem na jednom konci a klasickým USB konektorem pro připojení k počítači na konci druhém už snad obyčejnější být nemůže, takže to nemá smysl pitvat:)




Zbývají drobnosti jako stručný manuál i podrobný manuál v angličtině, dvojice CD-ček s bonusovými aplikacemi a pak pár letáků a záručních informací. A to je všechno.
reklama
Nejnovější články
Apple iOS 13.5.5 by mohl přijít se zvýhodněnými balíčky služeb Apple iOS 13.5.5 by mohl přijít se zvýhodněnými balíčky služeb
Objevují se nové zprávy, že by se v příštích verzích operačního systému Apple iOS mohly objevit zvýhodněné balíčky služeb. Zákazníci, kteří si předplácí více služeb najednou, by tak mohli něco ušetřit.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
NIO provedlo už 500.000 výměn akumulátorů místo zdlouhavého nabíjení NIO provedlo už 500.000 výměn akumulátorů místo zdlouhavého nabíjení
Automobilka NIO, která je takovou čínskou Teslou, provozuje službu NIO Power Swap. Ta místo přímého nabíjení vozů provádí výměnu vybitých akumulátorů za nabité. Nyní provedla jubilejní výměnu s pořadovým číslem 500.000.
3.6.2020, aktualita, Milan Šurkala
Youtuber musel kvůli právům skončit se stavbou Shelby GT500 z filmu 60 sekund Youtuber musel kvůli právům skončit se stavbou Shelby GT500 z filmu 60 sekund
Autorská práva jsou někdy hodně ošidná věc. Přesvědčil se o tom YouTube kanál "B is for Build", který chtěl postavit slavnou Eleanor, automobil Shelby GT500, z filmu 60 sekund. Radost zatrhl copyright na design vozu.
3.6.2020, aktualita, Milan Šurkala
Autopilot Tesly prý opět neviděl bílý náklaďák, vrazil do něj v plné rychlosti Autopilot Tesly prý opět neviděl bílý náklaďák, vrazil do něj v plné rychlosti
Na Taiwanu se stala další dopravní nehoda, za kterou údajně může selhání umělé inteligence. Má jít o náraz elektromobilu Tesla Model 3 do převráceného nákladního auta na dálnici ve vysoké rychlosti.
2.6.2020, aktualita, Milan Šurkala
Izraelský ElectReon začíná s budováním indukční silnice pro EV Izraelský ElectReon začíná s budováním indukční silnice pro EV
Izraelský startup ElectReon začne s budováním několika silnic pro elektromobily. Ty budou elektřinou poháněné vozy nabíjet pomocí indukce. Stavba nových silnic by měla pokračovat v Švédsku a být zahájena v Tel Avivu.
1.6.2020, aktualita, Milan Šurkala