Vylepšila se další technologie baterií, která by měla změnit svět elektromobilů, byť nejde zas až o takovou novinku. Flow-baterie vyvinuté na Univerzitě v Glasgow by měly dle potřeby poskytnout elektřinu nebo vodík.
Ked 50l nadrz uchova 11 kWh a sucasne baterie vazia aj 10x tolko preco uz teraz nepouzit 250litrovu nadrz (co je stale takmer polovicna vaha oproti bateriam - samozrejme nieco vazi zvysok technologie - ale aj keby to je "iba" stvrtinova uspora vahy tak super) ktora teda uz dnes moze mat kapacitu 55 kWh s ovela rychlejsim "dobijanim" a takmer ziadnym degradovanim kapacity???
ano infrastruktura je dolezita ale myslim ze sucasne pumpy budu velmi radi hladat sposob ako to vyriesit a zaroven by to riesilo "problem" kde nabijat tie auta ktore nemaju garaz alebo vyhradene statie
Plny suhlas. Ak by sa to uchytilo nieje problem prerobit cerpacku z cerpania benzinu a na cerpanie elektoritu + ak sa da elektoril opetovne nabit moze sa to robit mimo hlavny odber v tedy ked je lelktrika lacna nie ? Vidim v tomto prave velky potencial + moze sa stat, ze cerpacky ani nebudu potrebovat dolievat tak vela elektolitu nakolko stary jednoducho nabiju nie ??
Odpovědět10
Kontext diskuze2Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.