Podľa iného webu na tom aute bol vymenený aj motor. A to dokonca už 3x.
Čiže spolu to máme 4 motory a 3 sady batérií.
Je to okrem karosérie stále to isté auto? Lebo podvozkové diely už boli podľa mňa tiež menené. Leda že by jazdil len po kvalitných cestách a i tak neverím že by podvozok vydržal 1 milión bez výmeny ložísk, čapov, silentblokov, tlmičov, homokinetických kĺbov. PS: karoséria zase vydržala milión, lebo má len 4 roky.
Nedal by sa článok doplniť o ďalšie informácie? Aby sme boli v obraze, že nakoľko sa oplatí do takého auta investovať.
Odpovědět0 1
Tak tomuhle vůbec nerozumím. Ale opravdu ani trochu. Vždyť o tom se v tom článku píše. Četl jste vůbec článek, na který reagujete? Alespoň dál než za nadpis? Co mám tedy doplnit, když to v tom článku dávno je? A karoserie nemá 4 roky, když jde o vůz z roku 2013 a nyní je, pokud se nemýlím, rok 2019, což je 6 let.
Odpovědět1 0
Ospravedlňujem sa, posledný odstavec som len preletel očami a neprečítal poriadne. Údaj o veku auta som mal tiež z iného webu, asi tam mali preklep.
Či má karoséria 4 alebo 6 rokov, stále platí že by to mala prežiť v pohode. Avšak vymeniť 3x pohon a 2x batériu ide riadne do peňazí. Ak by bol ten nájazd za dlhšie časové obdobie a chlapík by mal všetky výmeny mimo záruky, asi by to radšej riešil kúpou iného vozidla, nie opravou.
Naproti tomu správne udržiavané spaľovacie agregáty v minulosti neraz potvrdili že 1 milión km im nerobí problém. Samozrejme nebavíme sa o dnešných maloobjemových trojvalcoch s turbom.
Inak, som rád že tu zverejňujete aj články o automobiloch. Je to zaujímavé spestrenie webu. Hlavne rôzne vaše analýzy ma veľmi zaujali. Ale aj novinky sú písané triezvo, s nadhľadom.
PS: moje aktuálne súkromné vozidlo má agregát 1ZR-FAE, dúfam že vydrží... :)
Odpovědět0 1
Jak ale sám říkáte, ty věci byly vyměněné v záruce a je dost pravděpodobné, že kdyby ten člověk nenajel milion km, tak by je asi tolikrát neměnil. Jinak je známo, že první série elektromotorů v Tesle byly spolehlivostní průšvih a nyní se už montují lepší alternativy. Když si uvědomíte, kolik ten člověk ušetřil na benzínu (cca 3 miliony Kč), tak ani kdyby měnil motor za své (což je tak pod 100 tisíc Kč), pořád na tom bude výrazně lépe než se spalovacím motorem. A upřímně řečeno, za 200-300 tisíc km člověk zejména do naftového motoru nasype podobnou částku.
Odpovědět1 0