Rozkouskovat neomezený tarif na dny je zajímavá myšlenka. Ve finále ale může volající při každodenním volání zaplatit více než jen za tento tarif než samotné neomezené volání. Taky se mi nelíbí, že balíček se automaticky aktivuje i při připojení k internetu. Ale určitě je to dobrá alternativa pro ty, kteří mají dlouhé hovory a nevyplatí se jim neomezený tarif.
Odpovědět0 0
To je spíš PřeplaCENka.
Nemůžu si pomoci, ale předplacené karty přestali mít význam v okamžiku, kdy mohu mít tarif s měsíčním paušálem za 0,-Kč.
Případový příklad 6 dní v měsíci, kdy někdo volá.
a1) V daný den volal vždy jen jednou => zaplatí za měsíc 120,-Kč
a2) U jiného operátora bych za měsíc zaplatil 13,2,-Kč
resumé: kdo volá málo, tak se mu to nevyplatí
b1) V daný měsíc volá v 6 dnech vícekrát => zaplatí 120,-Kč
b2) U jiného operátora za 120,- přibližně 55 minut hovoru, platí se ovšem jen to co se provolá.
To ani neuvádím balíčky, které cenu ještě snižují ovšem s tím, že se provolají zaplacené volné minuty, kdy nejnižší počet předplacených minut je 50 za 100,-Kč.
Kdo volá málo nebo občas, tak se mu dle mého názoru tarif od O2 nevyplatí.
Kdo volá hodně, tak si koupí tarif s lepší cenou.
Závěrem musím upozornit na kauzu "nabízení" tohoto tarifu vlastním zákazníkům, kdy cituji "Účastníky operátor vybere náhodně a změnu tarifu jim oznámí. Pokud uživatel o změnu nestojí, musí aktivně požádat o návrat k původnímu tarifu...". Což zavání nekalou obchodní praktikou a už jsem zvědavý co na to ČTÚ.
Odpovědět1 0