Což samozřejmě není pravda. Skladování vodíku se s LPG nedá vůbec srovnat, spíše s CNG, ale i proti němu má spoustu nevýhod. Kapalný vodík se prakticky nedá skladovat (na delší dobu) bez chladícího zařízení. Má také velmi malou hustotu a to 14 l na kg ! Oproti CNG potřebuje osminásobný tlak na uchování stejného množství (v kg). A ona nádrž tlakovaná na několik stovek atmosfér je nebezpečná sama o sobě bez ohledu na to, co obsahuje.
Odpovědět1 0
Ještě by to chtělo nějak vyřešit skladování vodíku, protože tekutý vodík je prakticky neskladovatelný (Je nutné ho z nádrže odpouštět, jinak by došlo k jejímu přetlakování) a také velmi lehký, pouhých 0,071 kg/l. No a plynný vodík natlakovaný na několik stovek atmosfér také není zrovna bezpečný...
Odpovědět0 0
Zajímalo by mě, proč inženýři při výzkumu letadel kvapně opustili technologii mávajících křídel, kterou příroda využívá již mnoho milionů let :-D
Odpovědět0 0
A HUD náhodou nedělá to samé? Pokud vím, tak na čelním okně nesmí být nic, co by bránilo řidiči ve výhledu. Vadí a pavouček na skle.
Odpovědět0 0