Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Ondra_1
Což samozřejmě není pravda. Skladování vodíku se s LPG nedá vůbec srovnat, spíše s CNG, ale i proti němu má spoustu nevýhod. Kapalný vodík se prakticky nedá skladovat ­(na delší dobu­) bez chladícího zařízení. Má také velmi malou hustotu a to 14 l na kg ! Oproti CNG potřebuje osminásobný tlak na uchování stejného množství ­(v kg­). A ona nádrž tlakovaná na několik stovek atmosfér je nebezpečná sama o sobě bez ohledu na to, co obsahuje.
Odpovědět1  0
Ještě by to chtělo nějak vyřešit skladování vodíku, protože tekutý vodík je prakticky neskladovatelný ­(Je nutné ho z nádrže odpouštět, jinak by došlo k jejímu přetlakování­) a také velmi lehký, pouhých 0,071 kg­/l. No a plynný vodík natlakovaný na několik stovek atmosfér také není zrovna bezpečný...
Odpovědět0  0
Zajímalo by mě, proč inženýři při výzkumu letadel kvapně opustili technologii mávajících křídel, kterou příroda využívá již mnoho milionů let :­-D
Odpovědět0  0
A HUD náhodou nedělá to samé? Pokud vím, tak na čelním okně nesmí být nic, co by bránilo řidiči ve výhledu. Vadí a pavouček na skle.
Odpovědět0  0