Každá nová vlajková loď bývá uživateli a odbornými médii pečlivě sledována, i z relativně ojedinělých technických problémů se tak může stát pro výrobce nepříjemná kauza. V případě Galaxy S8 je situace ještě vážnější vzhledem ke kauze loňského Galaxy Note 7, Samsung totiž musí získat zpět ztracenou důvěru zákazníků. Na českém trhu zamíří telefon k prvním zákazníkům, kteří si jej předobjednali, až koncem týdne, oproti tomu v domovské Jižní Korei už modely Galaxy S8 a Galaxy S8+ před pár dny dorazily k prvním zájemcům. Nadšení některých ovšem velmi rychle opadlo, když zjistili problém s displejem.

Některé dodané kusy totiž podle dostupných zdrojů mají více či méně znatelně načervenalý displej. Tento barevný nádech je viditelnější, pokud vadný přístroj porovnáme s bezproblémovými kusy Galaxy S8 a Galaxy S8+. Samsung na tyto problémy poměrně rychle zareagoval s tím, že se nejedná o problém v kvalitě panelu, přičemž nastavení údajně může být upraveno přímo v telefonu. To ovšem většina uživatelů neúspěšně zkoušela, ani změnou teploty barev tento červený nádech obrazovky nezmizel. Pokud takové řešení selže, doporučuje Samsung vadný kus vyměnit v některém ze servisních středisek. Oproti explodující baterií v Galaxy Note 7 se samozřejmě jedná jen o malichernost, která se bude nejspíš týkat jen zlomku vyrobených telefonů, přesto může pochopitelně rozčílit některé majitele drahé vlajkové lodi. Především ty, kteří již v loňském roce museli vyměňovat a vracet Galaxy Note 7.
Jeden z analytiků tvrdí, že problémy s displejem jsou způsobeny přílišnou snahou Samsungu zrychlit výrobu. O Galaxy S8 a Galaxy S8+ je totiž podle dostupných informací velmi vysoký zájem a jihokorejská společnost tak musí zvyšovat produkci. Z tohoto důvodu mohlo u některých kusů dojít k chybě při výrobě AMOLED displejů. Uvidíme, zda se potíže vyskytnou také u některých kusů prodávaných v USA a Evropě. V takovém případě by měl Samsung další problém, který by mu vzhledem k současné situaci mohl znatelně uškodit.
Jen v Jižní Korei si novinku podle odhadů předobjednalo milion zájemců, čímž by měly být překonány dosavadní rekordy. Výrobce má v plánu celosvětově prodat na 60 milionů kusů své poslední dvojice vlajkových lodí.
Zdroj: Phonearena.com

Některé dodané kusy totiž podle dostupných zdrojů mají více či méně znatelně načervenalý displej. Tento barevný nádech je viditelnější, pokud vadný přístroj porovnáme s bezproblémovými kusy Galaxy S8 a Galaxy S8+. Samsung na tyto problémy poměrně rychle zareagoval s tím, že se nejedná o problém v kvalitě panelu, přičemž nastavení údajně může být upraveno přímo v telefonu. To ovšem většina uživatelů neúspěšně zkoušela, ani změnou teploty barev tento červený nádech obrazovky nezmizel. Pokud takové řešení selže, doporučuje Samsung vadný kus vyměnit v některém ze servisních středisek. Oproti explodující baterií v Galaxy Note 7 se samozřejmě jedná jen o malichernost, která se bude nejspíš týkat jen zlomku vyrobených telefonů, přesto může pochopitelně rozčílit některé majitele drahé vlajkové lodi. Především ty, kteří již v loňském roce museli vyměňovat a vracet Galaxy Note 7.
Jeden z analytiků tvrdí, že problémy s displejem jsou způsobeny přílišnou snahou Samsungu zrychlit výrobu. O Galaxy S8 a Galaxy S8+ je totiž podle dostupných informací velmi vysoký zájem a jihokorejská společnost tak musí zvyšovat produkci. Z tohoto důvodu mohlo u některých kusů dojít k chybě při výrobě AMOLED displejů. Uvidíme, zda se potíže vyskytnou také u některých kusů prodávaných v USA a Evropě. V takovém případě by měl Samsung další problém, který by mu vzhledem k současné situaci mohl znatelně uškodit.
Jen v Jižní Korei si novinku podle odhadů předobjednalo milion zájemců, čímž by měly být překonány dosavadní rekordy. Výrobce má v plánu celosvětově prodat na 60 milionů kusů své poslední dvojice vlajkových lodí.
Zdroj: Phonearena.com