reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Aplikace
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky
Příslušenství
Tablety
Wearables
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie
TV Freak  |  Svět audia
7.4.2018, Milan Šurkala, aktualita
Elektromobilita se už dostává i do vozů záchranných složek. Zatímco u policie se nejedná už o nic tak výjimečného, u hasičů jsme se s tím zatím nesetkali. Jako první v Evropě mají elektrické hasičské auto Mercedes-Benz Sprinter v rakouském Linci.
Jirka-77 (11) | 7.4.201821:28
kolik asi uveze vody?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
wrah666 (75) | 8.4.20180:06
Podobně co jiné hasičské auto stejné velikosti. Akorát až jí vystříkají tak konec, nemohou jezdit 5 nebo 10 km k nějaké nádrži a zpátky. S pohonem pumpy by to vzali 2x a finito, na základnu je s ostudou potáhne ­"starý a nemoderní­" diesel! Nemluvě o tom, že někdy auto jede i dvakrát za směnu.

PS: nic proti, 160 km by bylo bohatě dost pro dodávku rozvážející rohlíky nebo noviny po městě. Ale hasiči, záchranáři, policie a armáda prostě MUSÍ být co nejmobilnější. Na výdrži jejich techniky závisí životy. Prosazovat u nich elektromobily pdole mě hraničí s tr činem obecního ohrožení!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
Jirka-77 (11) | 9.4.20181:42
na vydrzi jejich techniky zavisi zivoty. ano, ale krome policie, ty jenom zmapuji co se stalo :(
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Jirka-77 (11) | 9.4.20181:47
normalne se pro vodu nevraceji. to asi jen u pozaru, ktere se hasi vic nez nekolik hodin. i na nejmensi pozary prijede 7 nakladnich aut kvuli treninku. 7 u nas, jinde asi podle toho kolik jich je v dosahu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
hobitt (21) | 9.4.20182:51
A to jako proč? Za prvé, tohle auto není určeno k hašení požárů které by trvaly 2 dny, za druhé neumíte ani do 5 počítat. hlavně si kopnout do elektromobilů, to je dneska moderní.
86kWh baterie: výjezd k požáru. cca 20­-40km dál rozhodně nepojede, protože přijedou hasiči z bližších míst!
Potom máte pořád ještě pořád 120km, tj. 12x otočku pro vodu do vzdálenosti 10 km!
Nebo 5x a zbytek pro pohon pumpy, např. o výkonu 5kW na 10 hodin! Pak vám tam pořád 20kWh energie zbývá na dojití zpátky na základnu, nebo nejbližší zásuvku, či rychlonabíječku.
Protože, kdyby jste něco o elektromobilech věděl, nebo v něm vůbec někdy jel nebo nedejbože i řídil, nikdy by jste takovohle blbost nenapsal.
Eletromobil, čím jede pomaleji, tím dojede dál. tj.například když spotřebuje na rychlý příjezd k požáru 40 kWh, tak na odjezd bude potřebovat jen polovinu, protože už nemusí spěchat.
A hlavně to co jsem psal je extrémní případ, který nikdy v životě nenastane, protože prakticky nikdy nepojede k požárů 40 km, ale toto auto je určeno na menší požáry do bližších míst.

Na to k čemu je tohle auto určený je to bohatě dostačující!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
wrah666 (75) | 10.4.201811:36
Zajímavé, že ono kopání do elektromobilů přišlo až v době, kdy různé partičky vykuků prosadily toto šílené ­"řešení­" dopravy! Už jen samotný fakt, že se lithium na baterie vytěží v Jižní americe, pak převeze do USA nebo někam do Asie a následně je to v Evropě prezentováno jako ­"ekologické a šetrné­" ukazuje, jak dobře funguje propaganda. A kolik lidí tomu i věří. Plus ještě lépe, dobíjení ­"šetně získanou elektřinou­" ze solárů! Z panelů vyrobených v Číně za velmi neekologických podmínek a baterií, o jejichž ­"zelenosti­" již byla řeč! Víte co pálí zámořské lodě? Víte kolik tun toho spotřebují? Víte proč to smí lít do motorů až 100 km od pevniny? Nevidíte drobný fakt, že dříve byly ryby doporučované jako zdravé, zatímco dnes vychází články o tom, že jsou v podstatě jedovaté? A když už vám nevadí toto, tak se zeptejte nejbližšího solárníka na spotřebu herbicidů! A to už není v Číně, ani na otevřeném moři. Stovky litrů jedů lije do půdy pěkně u nás! Elektromobil NENÍ! zelený! Jediný rozdíl je, že nekouří přímo z výfuku, škodí tam, kam ­"zelený aktivista­" nevidí takže to pro něj neexistuje! A do toho všeho ještě lidé zfanatizovaní ­"ekologií­" prosazují elektromobily i i oblastech, kde na jízdě daného vozidla závisí životy!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Jirka-77 (11) | 10.4.201811:50
Co znamená poslední věta? ­(jen nerozumím o co jde)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
hobitt (21) | 13.4.201817:39
Klasika. Když dojdou argumenty tak začít s nějakou úplně jinou vyplozeninou, místo toho aby jste odpověděl na to o čem je příspěvek.
Napsal jsem vám jasný důkaz toho že nemáte pravdu. Což si umí spočítat i malý dítě v základní škole.
V příspěvku šlo hlavně o to že, tohle auto i když je na elektřinu žádné životy neohrožuje. Což jsem vám jasné dokázal.
Místo toho vytáhnete to poslední o čem v příspěvku jde. Ale budiž.
Na blbý příspěvek ještě blbější odpoved: a ten váš benzín a ropa pro něj se asi nevozí přes půl světa v ropovodech a samozřejmě také i v těch vašich špinavých lodích! Které každý rok kvůli haváriím devastují tu vodu o které mluvíte. Jestli nevidíte jak jsou to debilní argumenty tak by jste si měl přesednout, protože si sedíte na vedení.
Tohle je tak ubohý argument až to bolí
A podle vašich dalších fanatických výplodů lží jak koukám už nemá cenu s vámi diskutovat.
Lžete v každém slově co jste napsal a moc dobře to víte.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.