Tak to nemůže překvapit. Majitelé elektromobilů patří do kategorie tzv. divnolidí.
Pro stejnou kategorii lidí vyrábí své telefony např. společnost Apple.
:-)
Nicméně v článku nějak nemohu najít podstatnou informaci procentuálního zastoupení divnolidí k jednotlivým kategoriím spokojenosti. Aby třeba 900 bodů nedalo jen 1% divnolidí. Takhle tedy nakonec nevím, zda šlo o úspěch či neúspěch elektromobilů v průzkumu.
Odpovědět0 1
Tak to snad dobře napovídají ty průměry, ne? Pokud by platilo, že těch 900+ bodů dalo 1% lidí a průměr je 782 bodů, tak to můžeme spočítat a vyjde nám, že zbývajících 99 % lidí by muselo dát v průměru 781 bodů. Kdyby to 1 % dalo nekritických 1000 bodů, pak by průměr zbývajících 99 % klesl na 780 bodů. Podobně tak by to u druhé skupiny a průměru 730 bodů znamenalo, že by se zbytek musel v průměru postarat o 728 bodů.
Odpovědět0 0
Aha, díky, už tomu rozumím.
No, může to být úspěch, nemusí, těžko říci...
Z tohoto:
"Výrazně také kleslo množství lidí, kteří by si koupili stejnou značku. Tam jde totiž jen o pouhých 25%."
Lze třeba odvodit i to, že těch 75% ještě zůstane u elektromobilu, zakoupí jinou značku, ale pak už to vzdají, zbaví se elektromobilu a přejdou na vůz s klasickým pohonem. A to by byl docela debakl.
Odpovědět0 0
To se ani nemůže stát (a nemyslím si ani, že by bylo mnoho lidí, kteří by něco takového chtěli). Pokud někdo bude mít za sebou druhý elektromobil, jednak si na to už zvykne, jednak ten druhý bude pravděpodobně lepší než ten první a pokud jde o ten třetí, tak ten bude zase na jiné úrovni (dětské nemoci dnešních elektromobilů budou patrně zase o něco lépe vyřešeny). Ale především jde o to. Až ho bude kupovat, tak nic méně elektrifikovaného než hybrid si stejně nebude moci koupit, vůz s klasickým pohonem už v obchodech ani nebude existovat. Možná i ten hybrid už bude v některých třídách trochu problém a nabídka bude začínat spíše na plug-in hybridech.
Odpovědět0 0