26.1.2021, Milan Šurkala, aktualita

J.D. Power provedl studii pod názvem U.S. Electric Vehicle Experience (EVX) Ownership Study, která zjišťovala, jak jsou majitelé elektromobilů spokojeni se svými vozy. Většina chce už u elektromobility zůstat.

reklama
Divnolidé | od: Choakinek (155)  26.1.202119:32
Tak to nemůže překvapit. Majitelé elektromobilů patří do kategorie tzv. divnolidí.

Pro stejnou kategorii lidí vyrábí své telefony např. společnost Apple.

:­-­)

Nicméně v článku nějak nemohu najít podstatnou informaci procentuálního zastoupení divnolidí k jednotlivým kategoriím spokojenosti. Aby třeba 900 bodů nedalo jen 1% divnolidí. Takhle tedy nakonec nevím, zda šlo o úspěch či neúspěch elektromobilů v průzkumu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: Divnolidé | od: Milan Šurkala (292)  26.1.202119:54
Tak to snad dobře napovídají ty průměry, ne? Pokud by platilo, že těch 900+ bodů dalo 1% lidí a průměr je 782 bodů, tak to můžeme spočítat a vyjde nám, že zbývajících 99 % lidí by muselo dát v průměru 781 bodů. Kdyby to 1 % dalo nekritických 1000 bodů, pak by průměr zbývajících 99 % klesl na 780 bodů. Podobně tak by to u druhé skupiny a průměru 730 bodů znamenalo, že by se zbytek musel v průměru postarat o 728 bodů.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Divnolidé | od: Choakinek (155)  26.1.202122:26
Aha, díky, už tomu rozumím.

No, může to být úspěch, nemusí, těžko říci...

Z tohoto:

"Výrazně také kleslo množství lidí, kteří by si koupili stejnou značku. Tam jde totiž jen o pouhých 25%.­"

Lze třeba odvodit i to, že těch 75% ještě zůstane u elektromobilu, zakoupí jinou značku, ale pak už to vzdají, zbaví se elektromobilu a přejdou na vůz s klasickým pohonem. A to by byl docela debakl.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Divnolidé | od: Milan Šurkala (292)  26.1.202122:40
To se ani nemůže stát ­(a nemyslím si ani, že by bylo mnoho lidí, kteří by něco takového chtěli­). Pokud někdo bude mít za sebou druhý elektromobil, jednak si na to už zvykne, jednak ten druhý bude pravděpodobně lepší než ten první a pokud jde o ten třetí, tak ten bude zase na jiné úrovni ­(dětské nemoci dnešních elektromobilů budou patrně zase o něco lépe vyřešeny­). Ale především jde o to. Až ho bude kupovat, tak nic méně elektrifikovaného než hybrid si stejně nebude moci koupit, vůz s klasickým pohonem už v obchodech ani nebude existovat. Možná i ten hybrid už bude v některých třídách trochu problém a nabídka bude začínat spíše na plug­-in hybridech.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.
Uživatelský profil Vám umožní u nás využívat několik zajímavých funkcí.