Na trhu není moc automobilek, které by věřily vodíkovému pohonu. Ve větším jej zkouší např. Toyota, Honda a Hyundai. A právě Hyundai nyní představuje svou FCEV Vision 2030, která má výrazně pomoci rozšíření vodíkové dopravě nejen na silnicích, ale i ve vzduchu a na vodě. Do roku 2030 tak chce investovat 7,6 bilionu korejských wonů (přes 150 miliard Kč), což by mělo současně vytvořit přibližně 51 tisíc pracovních míst.

Společnost předpokládá, že v tomto roce se bude prodávat okolo 2 milionů vodíkových aut ročně, přičemž sama by chtěla mít zhruba 500 tisíc. Celkově však hovoří o 700 tisících vodíkových zařízení ročně, takže zbývajících 200 tisíc by měly tvořit např. drony, lodě, lokomotivy či jiná kolejová vozidla a také např. i vysokozdvižné vozíky.
Pokud jde o automobily, zde se začalo v roce 2013 vodíkovým SUV Hyundai Tucson FCEV a nyní se pokračuje zbrusu novým SUV Nexo. To vylepšuje rozvržení součástí vodíkového systému, vše je také lehčí. Byla také postavena nová továrna v Chungju v Jižní Koreji, která zvyšuje kapacitu produkce z 3000 vodíkových jednotek ročně na 40 tisíc.