Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
21.4.2017, Jáchym Šlik, aktualita
Poměrně překvapivou spekulaci přinesl deník The Wall Street Journal, podle kterého Google uvažuje o blokování reklam ve svém internetovém prohlížeči. Právě reklamy jsou přitom hlavním zdrojem příjmů této americké společnosti.
Milan Šurkala (403) | 24.4.201717:12
Nejprve mi to taky přišlo překvapivé, ale když jsem se nad tím zamyslel, ono to nakonec dává perfektní smysl. Google takto může snadno odfiltrovat všechny ­"závadné­" reklamy, což mohou být v podstatě všechny kromě těch jeho. S tím, že na webu nebudou agresivní reklamy, ale jen rozumné množství těch od Googlu, budou mít uživatelé menší nutkání instalovat další blokátory reklam a Googlu tak nakonec může zůstat více zobrazených reklam navzdory nasazení jejich blokátoru. Zní mi to jako hodně dobrý tah.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.