Poměrně překvapivou spekulaci přinesl deník The Wall Street Journal, podle kterého Google uvažuje o blokování reklam ve svém internetovém prohlížeči. Právě reklamy jsou přitom hlavním zdrojem příjmů této americké společnosti.
Nejprve mi to taky přišlo překvapivé, ale když jsem se nad tím zamyslel, ono to nakonec dává perfektní smysl. Google takto může snadno odfiltrovat všechny "závadné" reklamy, což mohou být v podstatě všechny kromě těch jeho. S tím, že na webu nebudou agresivní reklamy, ale jen rozumné množství těch od Googlu, budou mít uživatelé menší nutkání instalovat další blokátory reklam a Googlu tak nakonec může zůstat více zobrazených reklam navzdory nasazení jejich blokátoru. Zní mi to jako hodně dobrý tah.
Odpovědět00
Kontext diskuze2Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.