Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Kolik má mít MDA Comp. volné paměti aby šlapal bez problémů???

czdon70 (26)|19.9.2005 16:40
Ahoj jsem úplný začátečník, tak se předem omlouvám za hloupý dotaz.Koupil jsem si z druhé ruky MDA Comp.Bývalý majitel do něj dal asi dost programů od ICQ,Skype,atd.To je teda můj názor předpokládám že to tam v T mobile nedali a ted k problému , když si do něj nahraju nějaké data ( MP3, krátké videjka) né moc, tak se mi rozbliká hlavní stránka na MDA C. a po nějaké chvíli mi to napíše že mám kritický nedostatek paměti a ať zavřu nejaký program,který používám.Pár mi jich to nabídne všechny postupně zavřu.Stejně to nepomůže chce to abych přesunul velké soubory na kartu tak to udělám a stejně to vytuhává i po měkkém resetu.Píše mi abych rozšířil paměť.Tak se tedy ptám jak ji mám rozšířit ?Mám odinstalovat nějaké programy? Tak děkuji tomu kdo to dočetl až do konce a ještě víc těm kdo poradí :-)))
Tissi (210)|19.9.2005 16:57
Stav paměti zjistíš:
Menu Start > Nastavení > záložka Systém > Pamět

Zde se dá změnit (zobáčkem), kolik paměti může mda použít pro svoji potřebu (pro programy) - mělo by bý tak aspoň 10 MB volnýho (čím více, tím lépe ;) ). Pokud programy zabírají spoustu místa a pro běh programů už zbývá málo MB, pak to hlásí ty chyby o nedostatku paměti. Toť můj názor.
hybo (3107)|19.9.2005 17:08
pokud je kam, pomer se meni dynamicky dle potreby...takze vetsinou neni potreba nic menit...
Zdenek Malinsky (9781)|19.9.2005 17:09
Kup si paměťovou kartu-většina aplikací běží i z ní (aplikace související s today doporučuji instalovat do RAM). Nové aplikace instaluj buď na kartu nebo do ROM. Zapni Internet Explorer a smaž si historii, cookies a temp.int.files.