Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 18

Téma: GPS na HP 6340

Nováček
    Registrace
    Aug 2005

Prosím o radu.Jsem majitelem HP 6340 a velice toužím po satelitní navigaci .Poradíte mi někdo jaký přijímač a soft.A nebo nedá se to koupit jako komplet????
    Potřebobal bych to do auta a pokud to lze tak i na kolo kde by byly i cyklostezky.

Děkuji za pomoc.Jsem v tomhle začátečník bez zkušeností.
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SMob
    Registrace
    Sep 2004

Zalezi kolik chces investovat ale obecne nejakou pres Bluetooth. Chipset staci bohate SiRF II, napriklad vynikajici pomer cena/vykon ma Nemerix Adapt.

Starousedlík SMob
    Registrace
    May 2005

Taky záleží na tom, kam nejčastěji jezdíš tím autem a kde to chceš primárně využít. Jestli po českých luhách a hájích nebo za kopečkama. Podívej se na diskuzi Hleda se nejlepsi navigacni software s hlasovou navigaci pro PDA..

Obyvatel SMob
    Registrace
    Jan 2005

Přijímač bych doporučil např.TUTO
    Má to stejné vnitřnosti jako zde v diskuzích opěvovaná 338 od navilocku ale je o 1000Kč levnější.

EDIT by MODERATOR:
    opraven link

Starousedlík SMob
    Registrace
    Sep 2004

Tahle je zase o dalsich X stovek levnejsi, ale ma "jenom" SiRF II.

http://www.ahmobile.cz/inshop/script...p?itemID=51808

Starousedlík SMob
    Registrace
    Jun 2004

Tak ta VUBEC nema SiRF, ale Nemerix, proto se to tam vsude pise...
    Ale vykonove je tak na urovni SiRFu II, to jo...

Nevim, dneska GPSku s lepsim pomere cena/vykon nez tu iTec 339 asi nekoupite...

Nováček
    Registrace
    Aug 2005

Citace Původně odesláno od beecher

A když bych koupil iTEC 339,jaký software mi s ním bude fungovat??Potřebuji hlavně ČR. A stačí 20 MB v paměti ???? nebo budu muset něco umazat ???