Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Poraďte začátečníkovi na co si dát pozor při koupi PDA

chev (7)|2.7.2005 15:40
Mám nabídku na koupení Fujitsu Siemense Pocket Loox 420 za 5700Kč i s 512mb kartou v údajně výborném stavu. Na co si mám dát při jeho koupi pozor? Co mám zkontrolovat atd.. Jsem naprostý začátečník a pda jsem ještě neměl, tak mě tu neukamenujte,díky
aaischa (660)|2.7.2005 17:57
zacni tim ze pda poradne prohlidnes.. jednou sem malinko naletel.. opravdu poradne se koukni jestli nekde neni prasklinka..dalsi vec je jestli neni poskrabany display, ozkouset vsechny tlacitka..co bohuzel neozkousis a az casem poznas je v jakym je stavu baterka taky by sis mel s pdackem pohrat a pritom dobre koukat na display aby nemel vadny pixely(body) jeden se da prezit ale kdyby jich bylo vic tak urcite cena dolu, ja teda pozuvam pda na koukani na filmy a videa a dost by me ****.... kdybych tam mel porad treba bily pixely.. zkontroluj prislusenstvi, a jestli nebude uplne kompletni a nebude mit zadny doklad o koupi tak uz vis proc je tak levny... hlavne fakt zkontroluj jestli neni nekde malinko napraskly nebo neni neco uvolnene.. preju dobrou koupi ;)
samsanek_ce4you (37)|2.7.2005 21:00
Urcite si stroj poradne prohlidni, jak psal kolega a vyzaduj veskerou dokumentaci o koupi a veskere prislusenstvi, ktere je pri koupi. A nejlepe bys udelal, kdyby sis toho cloveka trochu proklep, nejlip, pokud mas nakyho znamyho na policii, aby to nebylo nejaky kvitko.
Ta cena mi pripada na 420ku dost malo.;)
Jiří Pospíšil_ce4you (923)|2.7.2005 21:13
[QUOTE="samsanek"]A nejlepe bys udelal, kdyby sis toho cloveka trochu proklep, nejlip, pokud mas nakyho znamyho na policii, aby to nebylo nejaky kvitko. [/QUOTE]

Myslím si, že policajti by se měli starat o zcela něco jiného, než prověřovat někomu někoho. Ať už je to kamarád nebo né.