Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Ochranná fólie

Mlok_ce4you (154)|5.3.2005 10:00
Ahoj všem!

Jako novopečený majitel 718 nasávám s velkým vděkem informace z tohoto fóra. Rád bych se zeptal, jaká je nejlepší ochranná fólie na displej. Zda tato :

http://obchod.sunnysoft.cz/scripts/detail.asp?itemId=42687&level=200

nebo stačí tahle :

http://obchod.sunnysoft.cz/scripts/detail.asp?itemId=41264&level=201

a hlavně, jak ji správně nasadit.... Už jsem to jednou zkoušel, ale jsem naprostý začátečník a po nasazení se mi tam vytvořily šílené mapy... :( Prodavač v prodejně Sunnysoft v Kotvě mi moc nepomohl :(

Díky moc za radu i pomoc.

Zdeněk
Adnatto (13)|5.3.2005 10:09
Jsem sice ze Sunnysoftu, ale snad me neukamenujete. Folie Brando, ma tu vyhodu, ze po ni velmi lehce klouze stylus a je absolutne pruhledna, takze se nezhorsi vlastnosti displeje, dalsi plus je ze mnohem dele vydrzi. Levnejsi folie je mekci a stylus po ni tak pekne neklouze. Prijdte do sunnysoftu v Jeseniove ulici a ja nebo nekdo z mych kolegu vam ji nalepi.
Suoraj (704)|5.3.2005 10:13
[QUOTE="Mlok"]Prodavač v prodejně Sunnysoft v Kotvě mi moc nepomohl :( [/QUOTE]

Co máš proti Kotvě a Sunny Softu ?:D
Fólie a vše možné i nemožné kolem nich se tu řešilo takže si dej vyhledat "ochraná", nebo "fólie" nebo oboje a pokud najdeš diskuzi ke které máš co napsat - tak to napiš a nezakládej novou na stejné téma. Každá fólie je lepší než poškrábanej display a i nalepení má fígle. To ale najdeš v těch diskuzích.
Pavel Koza (4761)|5.3.2005 15:53
Velmi dobra diskuze je napriklad zde. Ja osobne bych na folii nesetril - sice je to spotrebni zbozi (tedy jeho zivotnost je omezena), ale kvalitni folie se vyplati. Napriklad nejsou tak leskle, jsou odolnejsi a pod.
Martin Trucker (18)|6.3.2005 00:20