Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 19 12311 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 282

Téma: Flashování MDA Compact

Obyvatel SMob
    Registrace
    May 2004

Chci se zeptat jako přeflashovat MDA Compact.
    Jakým programem zálohovat ROMku, kde stáhnout novou verzi....
    Případně i jaké jsou v ní změny.
    Jsem začátečník ve flashování tak poraďte .
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SMob
    Registrace
    Mar 2004

Tady nalezneš odpovědi na všechny své dotazy..

Obyvatel SMob
    Registrace
    May 2004

Citace Původně odesláno od xp
    Tady nalezneš odpovědi na všechny své dotazy..
    Díky ti.

Pravidelný diskutér
    Registrace
    Oct 2003

Pinochio já z tebe asi dostanu mladý - ty ho ještě nemáš a už ho chceš flešovat Jinak ty se asi nedostaneš na stránky i-Mate tak ti , až se uvidíme, dám klidně všechny dostupné flashe včetně tradiční čínštiny a arabštiny abys sis to užil Ale až ho budeš mít, tak mi hned pošli výpis ExtRom, jestli tam není číííírou nááááhodou oprava BT.To platí pro každého kdo MDA Compact bude držet v ruce, než do něj začnete prát další SW.
    Zviditelnění ExtROM:
    1. provést známý HáeR
    2.Jakmile se objeví okénko se spuštěním ostatních SW do 3.sec tak ihned provést soft reset.Nenainstalují se SW z ExtRom a ext rom je v tu cvíli (a i nadále do dalšího HáeR) viditelná v libovolném správci souborů a jde z ní SW kopírovat ven.Žel bohu ne dovnitř a mazat.To ještě nikdo nevyřešil:sarcastic: :? .Jinak rád poradím.
    Jo a po prozkoumání ExtRom provedete znova HáeR a pokud se vám SW v ExtRom líbil necháte proběhnout celý cyklus a MDA Compact je jako panna.

Starousedlík SMob
    Registrace
    Dec 2001

no, nebo si muzete instalovat jen co chcete, ze jo :-)))

Pravidelný diskutér
    Registrace
    Oct 2003

Jo i tak možno

Občasný diskutér
    Registrace
    Nov 2004