Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Co koupit? (help plz)

tillda (4)|26.1.2005 15:47
Furt se v tom patlam :`-(. Mel jsem palma T3 a pouzival jsem ho na nasledujici veci:

1. Cteni v MHD apod. Prijde mi super to rano syncnout a mit v napr. AvantGo vse od MF Dnes po blogy kamaradu. Mel jsem asi 15 kanalu, dokonce jsem si na AvantGo koupil dalsich 8MB prostoru. Neco jsem si cet takrka furt kdyz jsem nemel co delat behem nasledujicich vice nez 5 min.

2. Kalendar - upomnky. Jsem student, nebeham od schuzky ke schuzce, ale jsem hlava derava, fur neco zapominam. Takovy maly blbinky, treba prinyst kamosovi CDcko, zeptat se na to ci ono atd...

3. Psani - sem tam pisu do ruznejch IT casaku apod. Mam klavesnici od PalmOne, ktera ma drivery i pro PPC. Cokoliv napisu behem dne (nudny prednasky atd...) mi usetri cas.

4. Mail - pisu tak 3-5 mailu denne, ale nesnasim to delat doma (obdobne jako browsdani po zpravodajskejch serverech)

Porad hledam odpovedi na nasledujici otazky, razeno podle dulezitosti.

(0. Potrebuju PDA?)
1. Potrebuju VGA displej?
2. Pokud ano, tak iPaq hx4700 nebo FSC LOOX 720

Dik moc za jakykoliv komentare.
Zdenek Malinsky (9781)|26.1.2005 16:09
[QUOTE="tillda"]
(0. Potrebuju PDA?)
1. Potrebuju VGA displej?
2. Pokud ano, tak iPaq hx4700 nebo FSC LOOX 720
[/QUOTE]
0. Asi ano, když už jsi používal T3 ;)
1. Pokud nejsi limitován cenou, rozhodně. PPC 2003 SE > landscape > VGA > surfing = paráda.:)
2. Raději HP Hx 4700 nebo Dell Axim 50 V. Levnější alternativou Asus. Loox 720 nemá příliš zdařený VGA :(
PavelR. (2184)|26.1.2005 16:24
... souhlas, kupovat dnes PDA bez možnosti přepntutí do VGA (rozuměj Real VGA) je krok vzad. Co se týče výběru konkrétního zařízení, tak asi nemá cenu psát nic jiného než, že já si vybral a i přes pár nedostatků si myslím, že dobře ... :)

PavelR.
tillda (4)|26.1.2005 16:30
UPRESNENI