Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Problémy s reklamací karty MMC

ing.dr (116)|17.1.2005 13:13
tak jsem dnes sel vratit spatne fungujici kartu. sluha co provadel reklamaci mi rekl, ze karta ma jine seriove cislo nez je na obalu a na dokladu o koupi. nechapu jak je to mozne... nemam potrebu neco vymenovat a uz vubec bych se neodvazil takhle okate strelit jinou kartu... i pres to vsechno kartu dal na prezkousení.... tak nevim co budu delat, kdyz mi ten poskok rekne ze je to jina karta a at jdu do pr...

co by jste delali...mam si nechat zavolat sefa kteremu sluha patri nebo se obratit na poldy ( pro vystrahu nejak zvlast mi o prachy nejde ale kdyz neco kupuju tak chci mit jistotu ze v pripade problemu mi zboží vymení) (ale pekne me to stve ...zatim studuju tak se kazda koruna hodi)
nebo se mam obratit na nejakou tu instituci co se zabývá nepořádnými prodejci.

Sluha - zamestnanec firmy (jsem naštvanej proto poskok a sluha)
Miloš Strouhal (3997)|17.1.2005 13:23
No myslím si, že pokud budou opravdu chtít, prohraješ to. Jak jim dosvědčíš, že jsi ty karty nevyměnil? Oni ti budou argumentovat, že jsi si to měl překontrolovat při nákupu, a teoreticky mají bohužel pravdu..:? A nemají nejmenší důvod ti věřit.. Mají tě jako většinu svých zákazníků u zadní části těla, potřebují vydělávat :$: (tedy prodat), ne mít renomé dobrých obchodníků (vstřícně se chovat při reklamacích apod).. ;)
Já jsem paměťovou kartu také jednou reklamoval, a dostal jsem peníze na ruku zpět, po půl roce užívání karty do pěti minut!:yes: Inu vyplatí se nakupovat u osvědčených a dobrých obchodníků..;)