Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Škodí magnet v pouzdru PDA?

PeZ_ce4you (130)|27.12.2004 09:25
Pěkný den všem.
Napadla mne taková věc: v pouzdru na PDA mám v zapínání magnet - musím říct, že docela silný a tento samosebou přitahuje baterku od PDA. Mohu baterii nebo nedejbože :D nějakou jinou součást v PDA poškodit? Předpokládám, že ne, když se tyto pouzdra na PDA prodávají, ale vzhledem k tomu, že jsem naprostý laik, ptám se odborníků.
Děkuji všem za odpovědi.
PavelR. (2184)|27.12.2004 10:40
... tak nějak přemýšlím na co by mohlo mít magnetické pole o ne příliš velké intenzitě v PDA vliv a nemůžu na nic přijít :) - tj. veškeré paměti (SDRAM i flash ROM vč. paměťových karet kromě IBM Microdrive) jsou elektrické, další elektroinika uvnitř PDA také. Samozřejmě nejsem fyzik, ale řekl bych, že se nemusíš ničeho bát :) ...

PavelR.
Pavel Koza (4761)|27.12.2004 10:47
Rovnez mohu nabidnout jen osobni zkusenost, mel jsem minimalne 2 pouzdra na magnet a nikdy jsem nevysledoval nejakou primou souvislost mezi magnetem a problemem.
windmaster (307)|27.12.2004 15:40
Byla doba, kdy se magnetická pole ve všemožných podobách (náramky, pásy atd.) používala na léčení zdravotních problémů, na zvýšení kvality spalování paliva v automobilech a došlo i na akumulátory v mobilních telefonech, kterým měl magnet zajistit delší a bezporuchový provoz.
Významné pozitivní ale ani negativní účinky magnetu nebyly objektivně prokázány (snad kromě uzdravených pacientů:D ), takže není čeho se obávat, možná naopak, kdo ví:))
ipf (2136)|27.12.2004 17:08
Asi to nebude mít žádný vliv, páčko originální plastový kryt displeje na HX4700 má také magnet.
Suoraj (704)|27.12.2004 21:08