Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 3 z 3

Téma: iPAQ h3970 a software

Nováček
    Registrace
    Nov 2004

Jelikož jsem úplný začátečník, zaptám se laicky. Koupil jsem ohle PDA a jsou v něm německé windows.
    1/Jak seženu anglické, popřípadě anglické s českou lokalizací ? Jedná se o freeware, nebo je to placené a jde to volně stahnout ?
    2/K PDA je GPS modul, ale jsou tam mapy Německa. Jak je to s mapami ? Jsou nějaké mapy ČR zdarma ? Někde jsem četl, že po zakoupení mapy si musí uživatel odeslat kod a dle toho kodu povolí prodejce map její zobrazování. Je opravdu PDA schopné něco VYSÍLAT ???? Pak by mohlo být i zjistitelné, není-li pravda ????

Děkuji Vám za odpovědi a pochopení, s PDA začínám. Dutch
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SMob
    Registrace
    Aug 2002

Citace Původně odesláno od Dutch
    1/Jak seženu anglické, popřípadě anglické s českou lokalizací ? Jedná se o freeware, nebo je to placené a jde to volně stahnout ?
    ... česká lokalizace většinou existuje jen pro anglickou ROM jednotlivých PDA (až na vyjímku, tuším že Sunnysoft měl lokalizaci pro PDA s GSM modulem Yakumo i s německým OS). Jinak by neměl být problém naistalovat anglické aplikace i na německý OS ...

2/K PDA je GPS modul, ale jsou tam mapy Německa. Jak je to s mapami ? Jsou nějaké mapy ČR zdarma ? Někde jsem četl, že po zakoupení mapy si musí uživatel odeslat kod a dle toho kodu povolí prodejce map její zobrazování. Je opravdu PDA schopné něco VYSÍLAT ???? Pak by mohlo být i zjistitelné, není-li pravda ????
    ... i mapy jsou komerční a tedy licencovanou záležitostí - je tedy nutné si je zakoupit.

PavelR.

Starousedlík SMob
    Registrace
    Dec 2001

Je jeste mozne DE OS flashnout na EN OS

Podobná témata

1. HP iPAQ H3970 přes BT s Nokia E65