Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Asusu a716 - Jak nastavit víc připojení najednou(WiFi+BT+IrDa) a pak jen vybírat???

fury_only_ce4you (259)|21.9.2004 10:45
Ahojky, poradí někdo, jak na Asusu a716 nastavit víc připojení k NETu a pak jen vybírat podle toho, k jakýmu jsem připojenej....?

Ďíky...
Pavel Koza (4761)|21.9.2004 14:07
Ja bych rekl, ze by melo jit v Settings -> Connections -> Advanced -> Select Networks, a tam si pomoci tlacitka New... vytvorit potrebny pocet skupin. Pak mezi nimi jednoduse budete prepinat.

Ale je to jen teorie, mozna je to prilis komplikovane a jdu na to zbytecne moc slozite:)
fury_only_ce4you (259)|21.9.2004 15:06
A co ten výběr v těch douch polích(připojení k NET, připojení k pracovní síti) např ISP1, My work network....Opravdu jsem v tomhle začátečník...Nějak mi neni jasné, co potřebuju k připojení na WiFi, předpokládám nějaký SMTP a pak asi IP proxy?
Pavel Koza (4761)|21.9.2004 16:14
Aaaaha, tak to je jina. Ja myslel, ze chcete pripojeni pres GPRS. Napiste tedy, co presne mate a chcete.
fury_only_ce4you (259)|21.9.2004 16:17
No, mam ASUS a716 a potřeboval bych se připojit pomocí WiFi k NETu tak, abych mohl i zároveň využívat připojení pomocí BT eurotel data nonstop..Jde mi o to, jak nastavit připojení pomocí WiFi, kde bych měl více profilů wifi připojení....
Pavel Koza (4761)|21.9.2004 16:23
Ja to tedy muzu testovat jen na iPAQ h4150, ale presne tak to mam - kdyz zapnu WiFi, tak hleda dostupne AP a pokousi se spojit, kdyz se to nepovede, pripoji se pres BT k GPRS... Nic specialniho neni treba konfigurovat, WiFi je bez problemu a navod na GPRS je zde. Vam to nefunguje?
eXEden_ce4you (811)|21.9.2004 16:23