Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 7 z 7

Téma: Prosím POMOC

tweil_ce4you
    Guest

Jsem uplnej začátečník, mám diamonda2 teprve pár dní, je to můj první telefon s OS a moc toho s ním ještě neumím ale dnes se mi něco povedlo... Omylem jsem smazal všechny aplikace, které v ActiveSync - Tools - Add/Remove Programs byly, tedy co jsem stačil zjistit mmj. českou lokalizaci Sunnysoft InterWrite Pro (nevim jakou jsem měl verzi), Google maps a víc jsem toho nezjistil. Poradil by mi někdo jaké všechny aplikace od výrobce v telefonu byly a já o ně přišel a hlavně jak je získat zpět??? Doufám, že to půjde
    Předem moc děkuji za rady, Tomáš.
    Odpovídat lze po přihlášení

Občasný diskutér
    Registrace
    Feb 2008

těch aplikací bylo asi dost buť je můžeš ručně shánět a instalovat, ale lepší je hardreset (přinstalace do továrního nastavení) dle manuálu (vol+ + vol- + reset u baterie)
    po reinstalu tam, znova budou ;-)

info pro příště - do názvu topicu jdej lepší specifikaci :-D podle názvu prosím pomoc nikdo neví jestli se ti zamknul displej nebo jestli ti hoří barák) :-D

Pravidelný diskutér
    Registrace
    Oct 2006

Přesně , jak radí kolega - proveď HardReset /buď kombinací tlačítek , nebo spuštěním utility "vymazat paměť=clear storage" v nastavení-systém/, tím přivedeš diamonda do továrního nastavení a během prvního startu po HR si zvolíš jazyk/obrazovka s vlaječkama/,po najetí systému bude ve stavu nové mašiny.Samozřejmě , pokud jsi předtím něco instaloval a nemáš zálohu , budeš muset instalovat znovu...

Nováček
    Registrace
    Mar 2010