Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Je to malé, je to hezké, je s tím zábava, ale dá se na tom skutečně pracovat?

Pett_ce4you (5)|10.8.2004 23:34
Jsem absolutní začátečník, PDA mám půjčené dva dny, během této doby jsem se poohlížel i po info na internetu a tak chci nyní požádat o radu i zkušené profíky. Používám klasický notebook pro vzdálený přístup do firmy a normální kancelářské aplikace. Na pohodlné cestování to, ale není a tak na přechod Tater potřebuji něco menšího. Půjčil jsem si AXIM 5 a narazil na problém, že Pocket excel ani další nepodporují makra a když jsem zkusil otevřít 3MB excel soubor nedočkal jsem se vůbec. Tudíž mi zbývá možnost přihlašovat se na server do firmy a excel, word, point atd spouštět tam. Používáme Cisco VPN Client, IPSec, bez certifikátů jen na hesla a pak klasického tenkého klienta. Bude mi to fungovat i na PDA ?, a v případě,že jo,nebude u toho stašně dlouhá odezva (předpokládám GPRS v MT spojené s PDA přes BT). Má smysl jít do VGA PDA, abych měl větší plochu k dispozici ?. Nevím jestli to tenký klient v PDA umí. Proto prosím zkušené o reakci na otázku, zda-li již se dnešní PDA dají používat v podstatě jako náhrada NB a pokud ano jaké pořídit. díky . Pett
eXEden_ce4you (811)|11.8.2004 07:46
Sice nejsem zkušený, ale můžu zkusit odpovědět ;)

add VPN a přístup) pokud se u vás ve firmě nepoužívají certifikáty, mělo by se jít normálně připojit. Není to tak dávno, co se to tu probíralo a dokonce tam byl i odkaz na stránky s návodem
add odezva) s GPRS bohužel žádné zázraky nečekej, ale mám to vyzkoušený s NB (kombinace GPRS Oskar + Cisco VPN + Terminal Services) a jelo to v celkem v pohodě tzn. dalo se s tím pracovat...
add VGA) VGA není špatná a díky aplikace SE_VGA je dokonce i použitelná ;)