Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Dvě otázky naprostého začátečníka

Fik7 (8)|7.1.2010 22:47
Jsem nováček a tedy naprostý jelito ale všichni jste nějak začínali ;) Googlil jsem celý den a nenašel jsem se a tak se vás chci zeptat, mám HTC TD2 dva dny, a stále jsem nepřišel na to jak:

1) vypnout touch flo (vygooglil jsem pár návodů ale v anglictine kde bylo něco jako setings-all setings-touchflo - disable ale ja v nastevení NEMÁM možnost všechna nastavení... (htc je s novým win 6.5)
2) a stále jsem nepřišel na to jak v tomhle zařízení udělat prosté copy and paste.. sice si text označím a dám kopírovat, ale při psaní např. sms už text ve schránce není :(

Prosím o radu a předem děkuju :cool:
Pavel Koza (4761)|8.1.2010 00:02
1) Najedte na uplne pravy panel TouchFLO nazvany Nastaveni. Tapnete vpravo dole na Menu a All Settings. Pak kliknete na Today (Dnes), prepnete na zalozku Items (Polozky) a vyskrtnete HTC Sense; zapnout si muzete, co jen chcete.

2) Moc nerozumim, co nefunguje, staci spustit HTC Messages, v okne pro vkladani textu na chvilku tapnout a z nabidky vybrat Paste (vlozit).
Xfantasy (184)|8.1.2010 01:10
2) pokud dáš kopírovat,nesmíš daný soubor ze kterého text kopíruješ zavřít... pak ti to dá v další nabídce vložit
Také jsem s tím laboroval,otevřel serial.txt ,zkopíroval do paměti klíč,zavřel a skusil vložit v programu a ejhle,nic ... musí to být zpuštěný no ;)
Fik7 (8)|8.1.2010 14:17
1) To je to co jsem našel ale já NEMÁM žádné all setings, pokud najedu do nastavení mám tam jen:Sync.data, Zvuk, Tapeta, Komunikace, Přizpůsobit karty, Moje kontaktní karta, nastavení emailu, umístění, G-Senzor a O Aplikaci. Zadne All setings nebo cesky vsechna nastevení tu nejsou, to bylo asi v tech starsich verzích.

2) vyreseno, opravdu se ten soubor nesmi zavrit, dekuji za radu :D
Zdenek Malinsky (9781)|8.1.2010 14:32