Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

HTC touch diamond 2 - spouštění datového přenosu - nekontrolované

Dana_ce4you (1)|28.12.2009 17:24
Dobrý den,
můžete mi prosím někdo poradit: mám telefon HTC touch diamond 2 a stále se mi sám spouští datový přenos. Nejsem žádný odborník, nevím jaká aplikace to může vyvolávat. U síly signálu se mi objeví malé G. Stále to musím ručně vypínat. Vůbec nemám představu jaký program to může zapínat. Prosím poraďte mi, jak se to dá vypnout. Nemám žádný datový tarif a nepotřebuji nic aktualizovat z internetu. Děkuji.
TheMelin (1642)|28.12.2009 18:10
To je složité, lepší bude vypsat programy které máte nainstalované a pak můžeme vyselektovat který by to mohl dělat.
baron_cz (74)|28.12.2009 18:40
Nejlepší a nejjednudušší bude si data zablokovat u operátora na internetu v samoobluze.
Vikio (29)|28.12.2009 18:43
Tady asi pomůže oblíbená aplikace NoData, která natvrdo zamezí GPRS/EDGE připojování. Stačí pak v programu nastavit položky na DISABLED a přestane se vám to připojovat.
zajic79 (19)|28.12.2009 19:30
Myslím si, že takový telefon a zablokovaná data je zbytečnost. Já mám data za 170 Kč a to si myslím je pakatel. Stále si nějaké programy na data sahají.
Vikio (29)|28.12.2009 19:34
To je pravda, těch 170kč u Vodafonu (pro studenta dokonce 89kč) a 150kč u O2 je docela pakatel :)
baron_cz (74)|28.12.2009 19:54
Však já je mám také, ale když zakladatel vlákna je nechce, tak si myslím, že bloknout je u operátora je nejjednodušší a hlavně 100%. Vím, že kolega měl na D2 nainstalován soft NoData, ale zařízení se mu přesto pořád připojovalo.

A teď s jedním novým vlastníkem D2 "tak nějak oživuji a ladím" také jeden tento stroječek a také se pořád někam chce připojovat. Zatím majitel ( nemá datový tarif ) bloknul data u operátora v samoobsluze a je klid.
prokji (199)|28.12.2009 21:35