Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Šifrování obsahu PDA

Bad Dream (4)|1.8.2004 11:18
Dobrý den, jsem začátečník a měl bych jeden dotaz. Zajímá mě jestli exisuje pro WM2003(SE) nějaký program který dokáže v reálném čase šifrovat obsah. Nebo je to nějak ošetřeno už standardní aplikací? Jde mi o to že budu používat PDA mimo jiné i pro firemní účely a chtěl bych data maximálně ochránit. Aby když mi někdo náhodou ukradne PDA byli pro něj data nepoužitelná. Samotným heslům moc nevěřím. Díky všem. Měj te se:)
RStein (2012)|1.8.2004 11:46
[QUOTE="Bad Dream"]Dobrý den, jsem začátečník a měl bych jeden dotaz. Zajímá mě jestli exisuje pro WM2003(SE) nějaký program který dokáže v reálném čase šifrovat obsah. Nebo je to nějak ošetřeno už standardní aplikací? Jde mi o to že budu používat PDA mimo jiné i pro firemní účely a chtěl bych data maximálně ochránit. Aby když mi někdo náhodou ukradne PDA byli pro něj data nepoužitelná. Samotným heslům moc nevěřím. Díky všem. Měj te se:) [/QUOTE]

Jestlize vam nestaci ochrana heslem, tak muzete pouzit napriklad aplikaci PointSec nebo PocketLock.

Protoze na miru vyvijene firemni aplikace se vetsinou dnes stavi na SQL CE, musite zajistit, aby byla kryptovana databaze (encrypt database = true v cnnection stringu pri zakladani databaze pres SqlCeEngine) a ze pri replikaci nebo RDA pristupu jsou data prenasena pres https nebo VPN.
Bad Dream (4)|1.8.2004 12:23
Díky, ty dva prográmky asi nebudou freeware že? Našel jsem ještě nějaký program CryptoCard1.1.2.0 ale nevím jestli se tím dají šifrovat všechna data a píše se tam že vyžaduje .Net Compact Framework 1.0 SP2 což nevím co je...:?
Bad Dream (4)|1.8.2004 12:27