Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Dostupnost internetové stránky na HTC Touch HD

JanSladky (2)|12.10.2009 22:15
Zajímám se o přístroj HTC Touch HD. Je pro mě důležité zda-li je možné na uvedeném přístroji a aplikaci Opera Mobile zobrazit internetovou stránku www.betfair.com a vše bude plně funkční? Vlastním iPhone a tam se mi stránka plně nenačte. Děkuji za odpověďi
Zdenek Malinsky (9781)|12.10.2009 22:46
link - to se pak nelze divit, že má/mají mobilní browsery problémy. :?

A Opera Mobile není jediný browser.
JanSladky (2)|13.10.2009 17:05
vůbec mi není jasné co jsi tím chtěl říci,jsem úplný laik....to znamená že mobilní browsery mají s tou stránkou nějaký problém? jaký?

Necituj prosím pro lepší přehlednost předchozí příspěvek pokud na něj odpovídáš. Díky.
Zdenek Malinsky (9781)|13.10.2009 17:18
Stranka je trosku prasecky udelana, takze problem maji i browsery v PC, akorat tam maji na to vetsi vykon a vice pameti.

Kdyz ti nejde opera, zkus jiny browser-net front, iris....

edit
tak pocket ie to zobrazi, otazkou zustava, zda dobre a vse - nevim co a jak tam zkouset, kdyz nemam registraci

AlešD (114)|13.10.2009 17:37
Opera na HTC Touch HD mě to zobrazila docela korektně, nicméně by bylo dobré definovat, co se očekává za funkčnost, testovat se mi to celé , bez konkríétního zadání, nechce a registrovat se tam už vůbec ne.
AlešD (114)|13.10.2009 17:44
Zdenek Malinsky:
většina chyb, co validátor vyplivl nemá, podle mě, na zobrazení ani moc vliv. Jedná se vesměs o domotanou syntaxi HTML a XHTML, za což patří nehynoucí dík konsorciu W3C.

Spíš, pokud stránka používá javascript bez alternativního řešení a nebo flash, to by mohl být kámen úrazu
Zdenek Malinsky (9781)|13.10.2009 20:10