Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

BT propojení mezi iPAQ 214 a Nokia 6124 classic pro přístup na internet

menyl_ce4you (36)|3.3.2009 11:16
Zdravím,

pokouším se (marně zatím) propojit přes bt ipaq214 a Nokii 6124 (je to symbian smartphone). Zatím bezúspěšně. Zařízení se najdou, ale na nokii není v nabízených službách žádný com port přes který by to šlo. Na domácím pc používám opm manager pro symbian telefony a aby to šlapalo, musel jsem si do smartphonu nakopírovat a instalovat utilitku od OPM manageru, která com port vytvoří a umožní párovat přes bt na domácí pc. Existuje něco podobného k propojení i s ipaq214? Nebo možná nějaké jiné řešení?

Nejsem nějaký velký znalec techniky a při koupi Nokie 6124 jsem si nevšiml, že je to smartphone, jen jsem chtěl aby to mělo umts přenos dat a abych tím zrychlil přístup na net při propojení přes pda. Předtím jsem bez problému používal bt spojení ipaq214 a Nokie 6555 (jenže ta není smartphone).
Zdenek Malinsky (9781)|4.3.2009 11:37
Symbian? :? :sarcastic: Nokia :mad: never more

Měl jsem před 2,5 rokem Nokii E 61. Hned napoprvé se mi cestou vlakem podařilo spárovat a spojit s Dellem k netu jako modem. By jsem mile překvapen, ale pouze do doby, než jsem se odpojil a po nějaké době se chtěl zase připojit. Nešlo. Pomohlo nainstalování toho nokiáckého softu, co u toho máš na CD. Ovšem pouze do doby prvního dopojení. pak už ani ťuk. Nepomohl ani beecher ani Pavel Koza ani na techické podpoře O2, takže E 61 skončila v bazaru a kupodivu nepřistála vekou rychlostí na zdi nebo betonové podlaze.

Vím, že jsem nepomohl :oops: - úoha asi nemá řešení , tak alespoň popeji hodně štěsí.
profator (49)|5.3.2009 07:54