Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Samsung Omnia SGH i900 - navigace

martan771 (1)|15.11.2008 05:19
Zdravím vsetkých majitelou omnie. Som majitelom tohoto pristroja uz niekolko tyzdnou kedze som uplny laik tak by som uvital uzitocne rady. Hlavne ba som ocenil keby mi niekto poradil kde si mozem najst daky soft. na to aby mi fungovala navigacia . Upozornujem ze sa nachadzam na opacnej strane zemegule a tu funguje vraj iba Tom tom, skusal som zo znamim nainstalovat aj starsiu verziu ale nefungovalo to. Aj som hladal po nete ale novsiu verziu som nenasiel. A celkovo som sa snazil precitat a najs dake uzitocne rady ale vela krat som tomu neporozumel. Vopred dakujem za kazdu zrozumitelne napisanu radu.
Franky52 (186)|16.11.2008 12:10
[quote=martan771]Zdravím vsetkých majitelou omnie. Som majitelom tohoto pristroja uz niekolko tyzdnou kedze som uplny laik tak by som uvital uzitocne rady. Hlavne ba som ocenil keby mi niekto poradil kde si mozem najst daky soft. na to aby mi fungovala navigacia . Upozornujem ze sa nachadzam na opacnej strane zemegule a tu funguje vraj iba Tom tom, skusal som zo znamim nainstalovat aj starsiu verziu ale nefungovalo to. Aj som hladal po nete ale novsiu verziu som nenasiel. A celkovo som sa snazil precitat a najs dake uzitocne rady ale vela krat som tomu neporozumel. Vopred dakujem za kazdu zrozumitelne napisanu radu. [/quote]

Mrkni se na SZ, kterou jsem ti zaslal. Na tento navigační SW je map dost i pro jiné části Země...

Dwein (5)|19.11.2008 18:15
Ahoj všem mohl bych také já poprosit o pomoc při instalování navNiGO8 mi to píše že něco nemůže najít :? dal jsem tam soubour i s tím rozlišením ale nic :mad:
díky moc za rady páč si myslím že ten route 66 není nic moc Díky Dwein
gashtan (18)|21.11.2008 07:37