Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

stojí výměna za to či ne.....

Davis24 (1)|3.9.2008 02:28
Zdravim lidi.

Jsem nováček na tomto fóru a snad můj dotaz nebude nikoho obtěžovat a pevně doufám že se zde najdou dobré duše které mi pomohou.
Mám jednu takovou stěžejní otázku. Zvažuji výměnu HTC TyTN II za HTC Touch Pro . Vy co jste tuto obměnu provedli, prosím poradte. Moc bych ocenil názor zkušenějších jestli ta výměna za to stojí či nikoliv. Co jsem pročítal tak největší změna je v rychlosti, diodové přisvícení, a nevím co ještě, tak mi jde o to zda-li mi zde někdo poradí.

předem děkuji.....
libor_m (1026)|3.9.2008 09:10
Toto je natolik individuální a pocitová záležitost, že takto položený dotaz mi připadá úplně nesmyslný.

Čti, čti a čti a pak se rozhodni sám.
Alexino (18)|3.9.2008 09:17
bez si ho ozkouset, chvili si s nim hraj a uvidis. Vsechno ma svoje klady a zapory. Ten displej je super, kdyz si s nim budes chvili hrat a pak se podivas zpatky na starej tak se trosku zdesis... na druhou stranu je to vykoupene velkou zravosti baterie... Zase prakticky odpadaji starosti s nedostatkem pameti, narval sem do nej vsemozne aplikace (s tim ze nepouzivam nesmysly) a jsem na nejakych 30 procentech. Na druhou stranu si sepis co ma (nebo ti da) Touch Pro vic nez ten tvuj a pak se rozhodni esli ti ta zmena za to stoji...
Zdenek Malinsky (9781)|3.9.2008 12:28
Nenapsal jsi, co s tím PDA provádíš za "psí kusy" = k čemu všemu ho používáš. Novější zařízení je vždy nová hračka, ale na druhou stranu nejlevnější PDA je to, které už máš doma. Spočítej si, za jak dlouho a za kolik staré prodáš a kolik stojí nové. To je taky důvod k zamyšlení. Myslím, že Kaiser není taková vykopávka ani morálně zastaralý, aby bylo potřeba měnit, ale pokud pro tebe pár tisíc nehraje roli, tak můžeš mít oba zaroveň a porovnávat, ne? ;)