Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Obnova dat ( nejedná se o HR a obnova dat z Backapu)

svenhassel (75)|29.5.2008 19:56
Dobrý den,

mám kuriózní problém, nedopatřením jsem si omylem smazal fotografie v zařízení (HP IPAQ 6915), ale bohužel jsem předtím nedělal zálohu celého systému, potřeboval bych nějakej program, který by se nainstaloval do PDA a který by uměl vyhledat smazaná data a obnovit, nebo nějakou radu či poskytnutí názvu i klidně placeného programu, rád si ho koupím, ty fotky stojí za to .) Jinak jsem zde hledal a nic podobného nenašel, ovšem člověk chybuje a mohl jsem to přehlídnout. Proto děkuji všem, kteří co si přečtou toto vlákno v diskuzi budu vděčný za jakýkoliv námět bo radu.


S pozdravem


S. Hassel
Nesli (409)|29.5.2008 20:27
No, hezky :)

Bylo to na karte nebo v zarízeni?
Jestli jsi mel ulozene fotky v interni pameti tak bych se s nima rozloucil, no a pokud na karte tak bych jim dal tak 2pct nadeji:no:
Jestli si z dávnych dob vzpominas, v dosu prikaz undelete ci pod starickou m602 zadat zobrazeni smazaných souboru...Fungovalo to na principu ze data na HDD nebyla po smazani fyzicky odstranena, ale pouze byly odebrany popisovace ve fat pro prislusny soubor, no a dokud se na jeho misto nenahraly nova data, soubor slo obnovit...
...Tyto programy jsou i novejsi, pro WIN, tento undelete by mel pracovat s FAT16 a FAT32 , NTFS uz podporovano neni, tedy aspon myslim,ale to se karty stejne netyka, tak je bud FAT 12, 16, 32....
...aaaale, Flashka neni HDD, principielne fungje uuuplne jinak a osobne jsem nic takoveho nezkousel, muzes to prubnout, nadeji bych tomu nedaval, ale za pokus to mozna stoji...
GL;)
svenhassel (75)|29.5.2008 20:42