Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Jakou jednoduchou navigaci po Praze?

Dreix (56)|3.4.2008 16:36
Ahoj:)

Ohledne navigaci jsem naprosty laik, ktery by mel jedno prani. Existuje nejaka navigace, ci jiny software, ktery by mel zmapovanou Prahu s nazvy ulic? Jde mi o to, kdyz se chci nekam dostat, ze bych napr zadal jmeno ulice a ono by mi to vybranou oblast zobrazilo a ja se mohl zorientovat podle okoli, kudy tam:oops:

Dulezite je pro me, aby se jednalo o offline aplikaci - mam tim na mysli, aby mi to nestahovalo vybrany pozadavek z netu pres gprs.

Nemam externi gps modul, takze jedina moznost je nejaka aplikace obsahujici mapu prahy v sobe s prislusnymi zakladnimi funkcemi....KDysi jsem mel symbian a na nej byla presne takovato aplikace, bohudik uz sem na WM a toto je jedina vec co mi chybi...


Moje PDA je HTC Herald s WM6.

Diky moc za jakekoli info!:)
IkE Blaster_ce4you (0)|3.4.2008 21:52
Tak ulice v Praze zvlada snad kazdy navigacni soft. S popisnymi cisly to uz je horsi, ale ty jsi nezminoval. Za sebe na offline navigaci doporucim Sygic Drive a MapFactor PocketPC Navigator.
Dreix (56)|3.4.2008 23:03
Koukal jsem na to a vypada to zajimave, ale bojim se ze se jedna o aplikace pracujici pouze s gps...

Mozna jsem to v tom mem prispevku nenapsal tak jak jsem chtel.

Mel jsem na mysli nejakou aplikaci, ktera by obsahovala mapu prahy vcetne ulic. Ja bych pote, kdyz bych toto chtel vyuzit aplikaci spustil a bez jakekoli synchronizace s cimkoli bych si prohlizel tu mapu prahy, potazmo vyhledal ulici v te mape, co bych mel offline na karte....:oops:


A pokud by to slo, chtel bych jen mapu Prahy, potazmo CR. Jine bych vubec nevyuzil...:)
sikula05 (272)|3.4.2008 23:22
V takovém případě je asi nejlepší si ofotit papírovou mapu;)
Dreix (56)|3.4.2008 23:24
Mno takhle, jde u Tomtoma (nap) pracovat a prohlizet mapu bez gps?