Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Prosím o pomoc - návod

renata_ce4you (17)|19.5.2004 17:21
Dobrý den, dnes jsem si koupila svůj první Pocket Acer n10. Po vybalení CD jsem zjistila, že mám manuál pouze v angličtině - český chybí. Předpokládám, že by měl být na CD jako soubor pdf. Chci proto poprosit šťastné majitele Aceru, zda by nebyl někdo tak hodný a nezaslal mi soubor s nápovědou (tou podrobnější - 129 stran) na moji emailovou adresu, příp.zda byste neporadili, kde se dá sehnat na internetu. Zatím se mi podařilo najít v češtině pouze ten kratší manuál "Základy použití", ale ten byl v češtině přibalen. Děkuji všem za pomoc, jsem absolutní začátečník a nerada bych něco zkazila. Moje adresa: francova@vol.cz
PavelR. (2184)|19.5.2004 19:40
[QUOTE="renata"]Dobrý den, dnes jsem si koupila svůj první Pocket Acer n10. Po vybalení CD jsem zjistila, že mám manuál pouze v angličtině - český chybí. Předpokládám, že by měl být na CD jako soubor pdf. Chci proto poprosit šťastné majitele Aceru, zda by nebyl někdo tak hodný a nezaslal mi soubor s nápovědou (tou podrobnější - 129 stran) na moji emailovou adresu, příp.zda byste neporadili, kde se dá sehnat na internetu. Zatím se mi podařilo najít v češtině pouze ten kratší manuál "Základy použití", ale ten byl v češtině přibalen. Děkuji všem za pomoc, jsem absolutní začátečník a nerada bych něco zkazila. Moje adresa: francova@vol.cz[/QUOTE]

... obávám se, že kompletního CZ manuálu se nedočkáš. Povinnost přikládat lokalizovaný manuál řeší distributoři a zástupci výrobců právě tím, že ke svému výrobku přiloží jen tzv. zkrácenou verzi (např. již zmíněný dokument Základy použití). Tím učiní za dost české legislativě a ušetří finance za kompletní překlad uživatelské příručky ...

PavelR.
Pavel Koza (4761)|19.5.2004 20:48