Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

mda vario - synchronizace s pc

hamir_ce4you (4)|1.11.2007 20:56
Zdravím, jsem začátečník a mám problém se synchronizací s pc. Při první instalaci ActiveSync 4.5 všechno fungovalo jak má, ale po nejaké době jsem přeinstaloval pc a od té doby se mi nedaří propojit své mda s pc. Zkoušel jsem to x krat přesně podle návodu, ale v ActiveSync v pocket pc je stále vybledlé tlačítko "synchronizovat". Nejde to ani přes kabel, ani přes bluetoot. Už jsem z toho zoufalý, poradí mi někdo? Díky.
opicka_ce4you (149)|16.1.2008 13:39
Zkus HR na MDA, ale udělej před tím zálohu třeba pomocí spb backup. Nebo zkus přeinstalovat ActiveSync na nižší verzi. Mě se zase stalo, že jem nainstaloval AS4.5 a po nějaké době co makal ok me začal synchronizovat jen některé kontakty ... taky nechápu.
Zdenek Malinsky (9781)|16.1.2008 14:21
A co známý a zde již mnohokrát diskutovaný problém způsobený firewallem?

Přesunuto do +Komunikace a synchronizace
hamir_ce4you (4)|18.1.2008 17:02
Přátelé, oceňuji Vaši snahu, ale tyhle možnosti, které mi radíte jsem už všechny vyzkoušel X krát. Když MDA připojím k PC, rozezná ho, ale nedokáze se s ním synchronizovat. Volal jsem dokonce na T-Mobile na to jejich datové oddělení a ani tam mi nedokázali poradit. Tak jsem se už nas... a odnesl ho na reklamaci. Zatím se neozvali tak stále čekám. Kdyby někoho ještě něco napadlo, sem s tím. Snad nejsem jediný s tímhle problémem. Díky.
Jamiroquai (18)|18.1.2008 18:00
Ahoj,
jen ze zvědavosti, co máš za firewall? Já jen, že co si pamatuju z vlastní zkušenosti s Kasperskym nepomohlo ani vypnout celý firewall včetně podporujících programů (antihacker apod) ale pomohla jedině odinstalace. Tak jen jestli to není tenhle problém.......
Zdenek Malinsky (9781)|18.1.2008 18:06