Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 18

Téma: Pripojeni k notebooku pres Wi-Fi

Petrasek_oldd
    Guest

Zdravim vsechny.Mam maly dotaz.

Vlastnim FSC n560 a notebook na nemz mam dve sitovky - LAN a Wi-Fi. Pres LAN mam priveden internet a pres Wi-Fi se chci pripojit s PDA a vyuzivat internet - neco na styl sdileni internetu. Bohuzel Sluzbu ICS - internet connection sharing vyuzivat nemohu protoze je musim mit vyplou. Chci se zeptat zda to co chci udelat je ralizovatelne popripade jak. Stahl jsem Proxy+ ale jsem v tomhle ohledu laik. Nemuzete mi v pripade ze to jde popsat jak vse nastavit?

Predem dik.
    Odpovídat lze po přihlášení

Občasný diskutér
    Registrace
    Mar 2007

A proč vypínáte ICS?

Nováček
    Registrace
    Oct 2006

a spravit z notebooku acess point by nepomohlo? a popripade premostit pripojenie medzi lan a wifi, tam myslim ics nepotrebujes. teda ak ICS sa nerovna premosteniu hm no sak skus, nemas co stratit ) Nemam sice skusenosti s pripojovanim PDA cez wifi na notebook, iba NB's->NB ale toto je to iste podla mna

SPM SPM je offline
    Pravidelný diskutér
    Registrace
    Jul 2006

Nastavit NAT nějakým firewallem... Na rozumném OS funguje iptables -t nat -A POSTROUTNG -o ethX -j MASQUERADE ;-)

Starousedlík SMob
    Registrace
    Sep 2004

SPM: skoda jenom, ze rozumny system se nerovna i nejrozsirenejsi system. Navic co je rozumne pro tebe nemusi byt rozumne pro ostatni.

Petrasek_oldd
    Guest

ICS musm bohuzel vypnout z duvodu firewallu we win - firemni nastaveni ktere mi vsak i brani v praci a jedina moznost je zakazat sluzbu. nohuzel se tim vypne spolecne i ICS - vyuzivaji spolecnou sluzbu.