Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Pripojeni k notebooku pres Wi-Fi

Petrasek_oldd (0)|28.5.2007 21:11
Zdravim vsechny.Mam maly dotaz.

Vlastnim FSC n560 a notebook na nemz mam dve sitovky - LAN a Wi-Fi. Pres LAN mam priveden internet a pres Wi-Fi se chci pripojit s PDA a vyuzivat internet - neco na styl sdileni internetu. Bohuzel Sluzbu ICS - internet connection sharing vyuzivat nemohu protoze je musim mit vyplou. Chci se zeptat zda to co chci udelat je ralizovatelne popripade jak. Stahl jsem Proxy+ ale jsem v tomhle ohledu laik. Nemuzete mi v pripade ze to jde popsat jak vse nastavit?

Predem dik.
ladarozan_ce4you (81)|22.6.2007 19:20
A proč vypínáte ICS?
typeck (5)|24.6.2007 17:48
a spravit z notebooku acess point by nepomohlo? a popripade premostit pripojenie medzi lan a wifi, tam myslim ics nepotrebujes. teda ak ICS sa nerovna premosteniu:) hm no sak skus, nemas co stratit :)) Nemam sice skusenosti s pripojovanim PDA cez wifi na notebook, iba NB's->NB ale toto je to iste podla mna :)
SPM (182)|25.6.2007 08:29
Nastavit NAT nějakým firewallem... Na rozumném OS funguje iptables -t nat -A POSTROUTNG -o ethX -j MASQUERADE ;-)
S474N (660)|25.6.2007 09:43
SPM: skoda jenom, ze rozumny system se nerovna i nejrozsirenejsi system. Navic co je rozumne pro tebe nemusi byt rozumne pro ostatni.
Petrasek_oldd (0)|25.6.2007 10:00
ICS musm bohuzel vypnout z duvodu firewallu we win - firemni nastaveni ktere mi vsak i brani v praci a jedina moznost je zakazat sluzbu. nohuzel se tim vypne spolecne i ICS - vyuzivaji spolecnou sluzbu. :(

Zkousel jsem i wi-fi zpustit jako AP ale nijak to nepomohlo. Kolega mi radil at zkusim program jako napriklad proxy+,... Pres proxy by to pry mohlo fungovat ale jak rikam nemam s tim zkusenosti nezkousel to nekdo touto cestou?
SPM (182)|25.6.2007 12:37