Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Problém s instalací nové ROMky

ByBOB (15)|22.2.2007 09:42
Mám problém s instalací ROMky 354. Jsem začátečník, takže chyba je pravděpodobně na mé straně... Install Shield Wizard se v pohodě spustí,příprava k instalaci, vše proběhne jak má. Naskočí END USER UPDATE s pokyny jak dál pokračovat... PDA propojeno s PC, ActiveSync "connected", ale jakmile odkliknu NEXT, ANO - po chvíli je hlášena chyba "PDA initials failed", že je chyba v propojení a ať se přesvědčím, zda AS pracuje jak má. A tim končim, neb netušim, v čem dělám chybu ? Poradíte ? :O ;)

[CODE]NEPIŠTE CELÝ NADPIS NEBO TEXT KAPITÁLKAMI. Jednak je to neslušné (v psané formě to znamená velký důraz nebo křik) a pak se to také špatně čte.[/CODE] - viz pravidla pro diskutující
cubehash (156)|22.2.2007 14:52
A postupoval jsi presne podle navodu? (Restart atd)? Ja jsem totiz nemel jediny problem a vse slo snadno.
Frantisek1_ce4you (26)|22.2.2007 19:43
[QUOTE="cubehash"]A postupoval jsi presne podle navodu? (Restart atd)? Ja jsem totiz nemel jediny problem a vse slo snadno.[/QUOTE]




Promi za stupidni otazku, ale kde mohu najit navod?
Dekuji
Franta
cubehash (156)|23.2.2007 12:45
Jsem úplný začátečník, takže čtu vše, co se mi na monitoru (displayi) objeví. Když jsem instaloval novou ROM, psalo to, že mám zařízení restartovat (stylusem na pravé straně) další postup už jsi přesně nepamatuju, ale pokud umíš alespoň trochu anglicky (slovník pomůže ;-) ), tak se v tom opravdu nemůžeš ztratit.

Abych Ti přímo odpověděl: Návod najdeš během instalace na monitoru svého počítače :-)
daww (687)|23.2.2007 12:48
A neblokuje ti to nějaký firewall ?