Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Asus A639 - Wifi

sportovec_ce4you (3)|29.1.2007 16:11
Ahoj, jsem skoro úplný začátečník s PDA. Mám toto Pd áčko druhý den a postupně se prokousávám k jeho plnému využití. Příjem internetu včetně zpráv přes mobil E 50 mám již nastaveno ale nějak jsem nepochopil Wifi. Nejde mi přijímat int. přes Wifi. Asi to neumím, nebo nevím, neznám co kde nastavit. Signál Wifi zapnu, vidím které sítě jsou dostupné jen nevím jak tím přijímat internet. Bydlím na Praze 5, kde je Wifi zadarmo. U notebooku je to tak, že jsem nemusel nic nastavovat, otevřu ho, zapnu ,kliknu na internet a už to běží. Toto pda se tak nechová, zřejmě jde o nějaké nastavení v připojení. Budu rád za předmětné rady a porady. Dále jsem úplně nepochopil, zdali toto pda má vestavěný GPS modul, tedy jestli stačí koupit mapu nainstalovat a plnohodnotně fungovat. Předem díky. Zdeněk.
Zdenek Malinsky (9781)|29.1.2007 16:58
Když se ti objeví seznam dostupných sítí, tak si vybereš tu , kterou chceš a klikneš na připojit. To snad není nic složitého.
sportovec_ce4you (3)|29.1.2007 19:13
Děkuji za promptní odpověď na část mého dotazu. Teď jsem mimo Prahu ale hned zítra ránu si kliknu na tu síť kterou si vyberu a pak mě hned poběží internet :) Diky.
timelord (7)|29.1.2007 21:53
[QUOTE="sportovec"]Dále jsem úplně nepochopil, zdali toto pda má vestavěný GPS modul, tedy jestli stačí koupit mapu nainstalovat a plnohodnotně fungovat.[/QUOTE]
Presne tak. Mapu a SW na pracu s tou mapou :)
combe_ce4you (0)|27.3.2007 22:25
Ahojte, aj ja mam podobny problem: na A639, ktoru mam par dni, som rozbehal spojenie s telefonom Nokia 6230i cez BT (GPRS - EDGE) a na internet sa pripajam bez problemov. Tak isto v koliske cez Active Sync a PC na DSL.