Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Qtek 8500 - uninstall manager a jiné

jacktalking (16)|25.1.2007 12:50
Zdravíčko,

jelikož mi můj oblíbený Samsung E600 odešel po vytopení do věčných lovišť, byl jsem nucen poohlédnout se po něčem jiném. S Nokia a Siemens telefony mám pouze špatnou zkušenost (5 různých siemens, 2 nokie+1 služební). Samsung nemá nic co by mě teď zaujalo (Samsung Z620 se v ČR neprodává) a tak jsem si koupil po velice dlouhém rozhodování Qtek 8500 (HTC Star Trek). Jelikož mám PDA PALM Tungsten E2, nejsem vlastně až takový nováček na tomto poli :D Ale i tak se rád zeptám na rozjezd odborníků ohledně "Windowsích zařízení", jelikož jsem se o to nezajímal



1) potřeboval bych nějaké uninstall utility/cleanup, které by šly použít pro tento telefon. Z PC a z PALM OS mám takovou zkušenost, že standardní uninstall je akorát na 2 věci - na nic a na (_I_) . A se zařízeními typu PDA (uvažuju tak i smartphone) pracuju fakt naplno, nerad bych po měsících problém a nejsem ten tupej typ co by vše řešil hard/master resetem...

2a) trochu bych potřeboval vysvětlit rozdíl mezi platformami PPC, Windows mobile (2003,2005, 05) a
2b) jaký je rozdíl při "dělení" softwaru. Pokud si budu něco do Qtek 8500 nainstalovat, pro jakou platformu si mám vybrat soft? Jsem z toho fakt zmaten, vidím v tom řazení nepořádek. Například na jednom serveru (raději nebudu jmenovat kvůli pravidlům) je sekce "Smartphone" ale také PPC->Windows Mobile . Odkud bych tedy měl tahat?
Rád bych, kdyby mi to někdo vysvětlil a ne nějaký odkaz :)

3) jak je to s kompatibilitou mezi Windows CE a WM, WM2003 a WM2005?

4) téma resetu jsem již nakousnul. Jak je to s resety u PPC zařízení, respektive mého telefonu? U PALM OS to je soft,warm a hard. Soft je prostě jenom restart, warm je jako nouzák u Windows a hard je tovární nastavení.

Díky moc za pomoc :D