Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

jsem začátečník a nevím kde se stala chyba

vck (2)|14.12.2006 09:36
ahoj všem, prosíím moc o pomoc.... pořídil jsem si acen n 300 a nedaří se mi nainstalovat a natož spustit jakýkoli program na tomto pda.. Už jsem si stáhl doopravdy hodně freewareových programů a nikdy se mi nic nepodařilo spustit.. poklepáním na soubor mě vždy pda vyfakuje s hláškou "...... is not a valid Pocket PC aplication" . poradí mi někdo co dělám špatně??? díík
Mem__ce4you (485)|14.12.2006 10:05
Možná spouštíš EXE instalace, které jsou určené pro PC (ze kterého se má instalace na PDA automaticky provést přes ActiveSync).
urys (402)|14.12.2006 10:07
Většina aplikací se musí nainstalovat, abys je mohl nainstalovat, tak ten soubor musí mít příponu CAB.

Pokud tedy máš stažené aplikace a mají příponu EXE, zkus PDAcko propojit s počítačem (pomocí activsync a dodaného USB kabelu). EXE soubor spusť na počítači a s největší pravděpodobností se ti do PDA nainstaluje požadovaná aplikace. Vytvoří se zástupce v Programech a pak by měla i fungovat.

Mno a pokud tohle nepomůže, tak zkus napsat nějakou konkrétní aplikaci i s odkazem.

urys


EDIT: 2:Mem_ - safra, začal jsem to psát dřív než ty, ale nějak jsem se rozepsal a tys mě předběhl :evil: ;)
vck (2)|14.12.2006 10:20
aha, dík moc... ale já mám to pda z druhé ruky a nemám ActiveSinc.. a ani ovladač pro pc, takže mám celkem smůůlu... zase jsem jednou zainvestoval:$: čau a dííky:yes:
Wuffi (1599)|14.12.2006 10:25
vck:

ActiveSync si muzes stahnout zde (verze 4.2). ActiveSync jiz ovladac obsahuje.
Priste doporucuji take procist odkazy na hlavni strance, jako zacatecnik tam naleznes mnoho uzitecnych informaci, vcetne toho jak spravne instalovat aplikace.
ipf (2136)|14.12.2006 11:23