Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Použití MDA Compact III jako modemu pro připojení k internetu přes USB

Frgy (7)|19.11.2006 13:47
Založil jsem nové téma. Byl jsem přesvědčen že takový příspěvek si nové téma nezaslouží, ovšem ze dvou jiných témat byl smazán. Děkuji za ukázání správného směru.

Prosím o radu(hlavně majitele HTC3300). Mám MDA Compact III od TMCZ a nejde mi zprovoznit připojení na internet přes USB kabel. Jsem začátečník tak jsem pročetl tento článek:
HTC Wizard jako modem (USB, Bluetooth)
https://www.ce4you.cz/articles/detail.asp?a=250

pak jsem ještě pročetl diskusi "Jak připojit MDA Compact k internetu jako modem" kde je postup stejný jako ve výše uvedeném článku. Stáhl jsem potřebné soubry:USBModem_Dialer.exe + USBMDM.INF.
V menu Programy MDAcIII ale není přímo volba Modem link ale Sdílení internetu = nabídka programu je podobná zvolím připojení přes USB a dám "připojit" pak připojím USB kabel a PC najde nové zařízení ale nainstaluje pouze Windows Shared Device podobně jako v případě použití přes ActiveSync. Program USB modem dialer nenalezne žádný USB HTC modem ani nemůže protože se nic takového neinstalovalo. Otázka na závěr (asi měla být jako první) lze použít HTC3300 alias MDAcIII jako modem pro připojení k internetu? Pokud tedy ano prosím o radu. Díky
ElSoft (1244)|19.11.2006 14:20
dotaz byl smazán protože byl ve třech různých tématech,
doporučuji přečíst pravidla pro diskutující a cvičně je dvacetkrát opsat ;)
Frgy (7)|25.11.2006 23:08
Pravidla nastudovány.

Zatím jsem bezradný. Na stránkách mobilmanie v katalogu produktů je u HTC P3300 uvedono "připojení k internetu přes kabel ANO" ale na stránkách www.t-mobile.cz je ve specifikaci MDA Compact III u parametru DATA/FAX přenosy ×(NE), což dle mého znamená že nelze MDAcIII využít jako modem pro připojení k internetu.