Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Vyzváněcí profily na zařízeních s WM5

Tom07 (56)|19.11.2006 10:35
Ahoj,
jak je to s vyzvanecimi profily na WM5? Cim dal vice je postradam :-( Jdou nejak dodelat specialnim programem, upravou systemu nebo jinak?
Diky
Surgical (2364)|19.11.2006 12:15
Pocket ZenPhone, PocketMax PhoneAlarm aj.
koldikm (4)|28.12.2006 22:24
Ahoj, asi se budu opakovat ale jsem nováček a nějak nemůžu zjistit jestli se někde dají stáhnout nějaké prográmky na profily na vyzvánění nebo je pouze musím koupit? Podle toho co jsem se dočetl by se mi nejvíc líbil Phone alarm nevíte někdo kde stáhnout nebo jestli se to dá pořídit i v češtině ?

Budu vděčný za všechny rady a tipy, Díky
dort (1212)|28.12.2006 22:43
hledat , hledat a zase hledat - ach jo

co takhle www.google.com
koldikm (4)|13.1.2007 17:07
Díky za radu ;-)
HLEDAT A ZASE HLEDAT tak jsem se podle toho zařídil a hledal a četl a četl a hledal a našel, našel jsem toho mraky ale neni mi to nic platné. Mám Phone alarm Full 1.58 (build 100) který se mi líbí ale nevynašel jsem k němu registrační číslo a ani místo kde bych ho třeba mohl koupit legálně a ani jinou možnost jak z něho udělat plnou verzi. Nejsem zdatným hledačem a proto prosím, poradí někdo ?
ElSoft (1244)|13.1.2007 17:28
no nevim jak jsi hledal, ale hned druhý odkaz od Dorta, jsou stránky produktu, kde ho můžeš hned i zaplatit přes PayPal
Surgical (2364)|13.1.2007 17:42
Warezove verze, funkcni serialy, linky na ne apod. jsou v prikrem rozporu s pravidly tohoto fora, ktere ses zavazal dodrzovat pri registraci.

Primo na strankach vyrobce ZDE muzes program legalne zakoupit formou platby pres PayPal.

Pokud ti nevyhovuje PayPal, muzes nakupovat treba na PocketGear, kde muzes platit prakticky libovolnou kreditni kartou, ale i bankovnim prevodem.

koldikm (4)|13.1.2007 18:10