Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Nováček - dotaz na multitasking a zavírání aplikací

Lukke_ce4you (6)|27.9.2006 01:37
Dobrý den. Jsem nováček co se týče PDA. Mám Asus MyPal A632N. Měl bych pár dotazů. Pokud spustím nějakou aplikaci (ve WinMobile 2005), a poté ji uzavřu křížkem (žádný exit jsem nenašel), tak při přepínání aplikací je stále spuštěna. To znamená, že pokud přečtu poštu, soubor ve Wordu, mám za chvílí spuštěno 10 aplikací naráz (ikdyž je všechny křížkem zavírám). To je nutné jít vždy do správce úloh a všechny spuštěné aplikace ručně zavírat??

Další dotaz mám k "reinstalaci" kompletního systému, chápu to tak, že systém je již někde v ROM a stačí pouze provést hard reset a vše bude jako, když se nainstaluje nový OS na PC? Žádné instalační CD totiž s Windows nemám...

Také se mi nepodařilo zprovoznit ActiveSync (a také headset) prostřednictvím bluetooth. Mám BToes, ovladače widcomm 3 a 5, to samé. Po kabelu funguje vše tak jak má. Pokud někdo můžete poradit, budu rád.

Zdenek Malinsky (9781)|27.9.2006 01:51
Ad 1 - Vypnutí křížkem je obdoba "shození aplikace na lištu" v PC. Některé aplikace jdou zavřít přímo v aplikaci, většinou je potřeba použít nějaký
správce úloh. Vyzkoušej třeba WisBar Advance, Magic Button, tMan, iLauncher.

Ad 2 - Není třeba nic instalovat. Po HR se zařízení uvede do stavu, v jakém bylo, když sjelo z továrního pásu.

Ad 3 - odpověď zde, první synchronizace musí být přes kabel.

Příště použij tlačítko hledat! Také pročti rubriku na titulní straně Začínáte? Čtěte!
Problémy je možno řešit i na srazech ce4you.
pdq (380)|27.9.2006 09:37
S uzatvaranim tym krizikom, je to divne.Ak zavriem nejaku aplikaciu tak ostava bezat na pozadi.Ale ak uzavriem Operu browser, tak ta sa mi krizikom zrusi a nie je nikde ako beziaci program...
beecher (9270)|27.9.2006 10:41