Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

černá listina obchodníků s GSM

semi pepino (4)|2.9.2006 11:52
Pozor na tyto stránky při nákupu mobilních telefonů:
[code]www.satron.cz[/code]
[code]www.mobilky.cz[/code]
[code]www.123mobil.cz[/code]
[code]www.ceskemobily.cz[/code]
[code]www.x-mobil.cz[/code]
[code]www.levnemobil.cz[/code]
[code]www.levnebaterie.cz[/code]
[code]www.hottip.cz[/code]
[code]www.nakupni-dum.cz[/code]
[code]www.mobildodomu.cz[/code]
Všechny servery mají společný zdroj, kamenný obchod SATRON Praha2, Rumunská 9.
http://www.satron.cz/cms/navody/p_vchod.jpg


Naše zkušenost se Satronem je zadaná dne 2006-09-04
Pod Nadpisem Pro Satron neplatí zákony? na tomto odkaze, kde je více než 100 negativních skušeností od jiných zákazníků:
http://www.spotrebitele.info/databaze/zkusenosti.php?id_firma=128

Na tuto firmu se připravuje hromadná žaloba.
Odkaz: http://www.spotrebitele.info/brno.shtml
Standa_ce4you (380)|2.9.2006 12:02
To je standardní chování Satronu - pan Vlastimil Bartek. Když si o nich najdeš diskuze, zjistíš, že nejsi sám. Držím ti palce.
Jen pár dalších Bartkových adres (bůhví kolik jich ještě má...):

www.satron.cz
www.mobilky.cz
www.ceskemobily.cz
www.x-mobil.cz
www.levnemobil.cz
www.levnebaterie.cz
www.hottip.cz
www.nakupni-dum.cz
www.mobildodomu.cz
www.123mobil.cz
semi pepino (4)|3.9.2006 13:02
Díky za podporu a další informace o této firmě, už jsem upozornil SOS www.spotrebitele.cz a v následujícím týdnu to oznámím ČOI.
Tito " obchodníci ?" jen parazitují a profitují na důvěře, kterou jim, pokud je neznáme, musíme chtě-nechtě při své investici svěřit.
semi pepino (4)|4.9.2006 17:50
Slavné ČOI jsem zjistil neudělá nic. Rozhodl jsem se podat na SATRON trestní oznámení za porušení Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku.
Telefon mi sice 4.9. přišel, ale neopravený a bez příslušenství, které jsem jim ještě nepoužité poslal na reklamaci s telefonem. Samozřejmě jsem ho nepřevzal. Předám to právníkovi. Hold mě to bude stát další prachy, ale to mi vrátí i s úroky. SATRON profituje jen na nedostatečné obraně zákazníků, protože legislativa je tu pro ně šitá na míru.
Mem__ce4you (485)|4.9.2006 18:08
S ČOI taky nemám dobrou zkušenost - dal jsem podnět a ani se nenamáhali odpovědět, natož něco konat (konkrétně v olomouckém carrefouru poletoval v oddělení pečiva vrabec a s*al po regálech, když jsem na to nevěřícně zíral a šel se zeptat do informací, tak jsem se dozvěděl, že je tam už 3 týdny a management o tom ví - a tohle bylo pár týdnů po té aféře s prošlými potravinami v Julius Meinl apod.)
Docent (1234)|11.9.2006 00:39
Na ČOI se rovnou vybodněte, jediný výsledek vaší stížnosti třeba na restauraci bude, že se tam inspektoři půjdou podívat, zadarmo se nažerou a vám odpoví, že nic nezjistili... Sám mám takovou zkušenost s hotelem Neubauer na Ramnzové, kde si pan majitel usadil svého špinavého psa ke stolu na polstrovanou židli, kontrola samozřejmě zjistila, že se v hotelu nikdy žádný pes nevyskytoval...