Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

žadost o radu.

Fanda10 (3)|9.8.2006 09:40
Mam MDA QTEK 9000 .CHtel jse si nainstalovat novou kartu s vetsi kapacitou.Ale došlo k tomu že přestal mob. komun.Dostanu se jenom na kalibraci a da l to nejde.Prosim moudre hlavy o radu co s tim jsem laik.Predem dekuji za radu Mail rybar.ferda@centrum.cz Prech tel 737197231
Zdenek Malinsky (9781)|9.8.2006 12:30
Kalibraci - to myslíš úvodní kalibraci displeje? Ty jsi dělal hard reset nebo se udělal sám? Můžeš popsat trochu podrobněji, co všechno jsi dělal a co ti to udělalo nebo co to hlási za chybu?
Fanda10 (3)|9.8.2006 12:47
No koupil jem 1 g kartu zkopiroval z te puvodni namontoval.Njdrive se ztrati l GPS. A kyž se ho chtel restartovat tak zmizel celi displej. A pri dalšim pokusu se to otevre jenom ne prvotni kalibraci .Prosm poradte nekdo predem dekuji Prech.
Zdenek Malinsky (9781)|9.8.2006 14:55
Pořád ne zcela chápu všechny souvislosti. Můžeš, prosím, ještě jednou a hlavně srozumitelně popsat, co všechno jsi dělal? Co jsi měl na kartě softy? A restartem myslíš soft reset nebo hard reset?
Z tvého popisu nejsem moudrý. Jednou píšeš, že jsi na novou kartu nainstaloval, pak zkopíroval. Pak nechápu jaký GPS se ztratil.
Fanda10 (3)|9.8.2006 15:42
Kopiroval jsem datovou kartu TOMTOM mapy.ApritomSe ztratila ikona tomtom z displeje A pak zmizely i ostatni ikony. Tak jsem to rezetoval a už se to neotevřelo na displeji je jen križek. Dekuji za zajem mne pomoc.
space_cowboy (336)|9.8.2006 16:14
Chápem to správne že si sa pokúšal všetok obsah dátovej karty s mapamy pre TomTom-a skopírovať do pamate zariadenia? Alebo na inú kartu a potom to nešlo?
Zdenek Malinsky (9781)|9.8.2006 16:52