Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

pár dotazů k variu

selskyrozum (49)|30.7.2006 18:54
Po velice dlouhém vyhledávání v této diskusi, bych uvítal rady,případně pomoc někoho z Prahy. Nejsem začátečníkem PDA, avšak s "Variem" celkem v koncích :-) Klidně pak z následujících rad udělám sem suhrn.:
1. Jak se zbavit nepotřebných utilit T-mobile (snad update ROM)
2. Jak zrychlit procesor,
3. Musí být zvuky např. Pro upozornování nových SMS pouze v jednom formátu nikoli např. V mp3,
4.Smart mapy, které mi spolehlivě fungovaly s 2003 SE, nelze najít
5.Počeštění HW klávesnice (sym.txt - jehož instalace mi nějak nešla),
6.lze nastavit ruzne druhy vyzvaneni pro jednotlive kontakty.

Omlouvám se,vím že zcela jistě to už zde bylo řešeno, ale jsem trubka, nalezl jsem to avšak nepochopil.Proto raději pozvu pražáka na pivo, vezmu notebook, vario a nechám si poradit.
Michalek_ce4you (75)|30.7.2006 19:00
1. Taky si necham poradit :-)
2. Pretaktovanim
3. Pro kontakty to muze byt i mp3, musi byt ve windows/rings, pro sms to musi byt wav a musi byt ve windows
6. Jde, vlezes do upravy kontaktu a pod zadanim cisla na mobil mas kolonku Vyzv. ton
Gusto77_ce4you (16)|30.7.2006 19:29
2. kombinace OmapClock + Smartskey, hledej tady na foru

Michalek: kde nastavit to zvoneni k sms?
Michalek_ce4you (75)|30.7.2006 19:31
Kdyz chces svuj wav tak takhle:
Nahrat wav do adresare windows ve Variu
Vlezt do start - nastaveni - zvuky a upozorneni - karta upozorneni - udalost Zpravy - Nova zprava SMS, zaskrtnout Prehrat zvuk a vybrat si tam ze seznamu, mel by tam byt i ten wav
selskyrozum (49)|30.7.2006 19:32
Díky,k zvýšení rychlosti -je mi jasné, že přetaktováním, předpokládám, žepříslušným sw o kterém nemám ani ponětí a předpokládám,že to bude lepší provést až po update ROM
selskyrozum (49)|30.7.2006 19:37
[QUOTE="Michalek"]Kdyz chces svuj wav tak takhle: