Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

rada před koupí HP rx1950

Wir2K (89)|25.7.2006 11:22
Ahoj po delším váhání mezi Acer n50 a HP rx1950 jsem se rozhodl pro HPčko, ale přeci jen se bojím množství paměti tohoto modelu 32MB RAM je co jsem tu četl hodně málo a i když to vystačí rád bych kdybyste mi sem někdo napsal jak náročné na paměť jsou některé vámi často používané programy nebo hry ( chápu že na nej 3D hry to není, ale nějakou tu strategii nebo wormse bych si rád zahrál ) jde o moje první pda tak vůbec nevím co budu používat ( z recenze jsem pochopil že to co je součástí WM5 mi půjde bez problémů ) a už vůbec si nedokážu představit kolik paměti RAM při spuštění jaký program zabere jestli 10MB nebo jen 2MB atd. Pokud tu píšu nějaké bludy prosím omluvte mě ( a pokud možno poučte ) jsem opravdu nováček. Dík za odpovědi
Surgical (2364)|25.7.2006 12:57
Ma HP rx1950 vubec BT? Chapu, ze financni hledisko je u tebe asi zcela na prvnim miste, ale "uspora" pri porizovani vlastniho strojku se muze obratit ve znacne a hlavne drahe problemy pri snaze o rozsireni o dalsi funkcionality.
Pomineme-li podprumerny procesor, pak pametova konfigurace 64MB ROM 32MB RAM je dneska uz ani ne podprumerna, ale uboha...
Wir2K (89)|25.7.2006 13:09
Bluetooth mě ani moc nezajímá, na internet budu chodit přes wifi a skype nevyužívám. Acera n50 který je na tom o něco lépe jsem zavrhnul hlavně kvůli starším windowsům a výdrži baterie. Toho jak je zařízení slabé si vědom jsem a taky proto se ptám na náročnost her a programů
beecher (9270)|25.7.2006 20:36
Pocitejte s tim, ze ty velmi narocne si na tom proste nezahrajete...
Hanx_ce4you (15)|27.10.2006 16:59
Zdravim,
chtěl bych se zeptat jestli na této rx1950 funguje hra OpenTTD(jestli se neseká a pod.)?

Na čtení knih, posloucháni MP3 a surfovaní přes wifi by zařízení stačilo, ale nevím s touto hrou :?